هافبک تیم ملی فوتبال ایران گفت: فکر می کنم بازی با قطر مثل بازی با فلسطین شود چون تیم های عربی نشان داده اند که پیشرفت زیادی کرده اند.
کد خبر: ۱۱۸۱۵۶۴
دژاگه:شاید بازی با قطر هم مثل بازی با فلسطین شود

به گزارش جام جم آنلاین به نقل از فارس، اشکان دژاگه در خصوص برنامه های آماده سازی تیم ملی در کمپ اسپایر اظهار داشت: شرایط در اینجا خوب است و همه بازیکنان خود را آماده مسابقات می کنند. 2 بازی دوستانه هم در برنامه داشتیم که یکی انجام شد. دیدید که تیم های عربی پیشرفت قابل توجهی در فوتبال کرده اند و فلسطین هم مقابل ایران با تمام توان بازی کرد.در مجموع تصور می کنم این بازی ها می تواند به بازیکنان و آمادگی آنها برای جام ملتهای آسیا کمک کند.

وی در خصوص دیدار دوستانه بعدی تیم ملی مقابل قطر گفت:من فکر می کنم بازی با قطر مثل بازی با فلسطین شود چون تیم های عربی نشان داده اند که پیشرفت زیادی کرده اند. قبلا هم گفته ام بازی های جام ملت ها چون در امارات برگزار می شود به نفع کشورهای عربی است چون آنها آب و هوای این کشور را می شناسند و به بازی در آن شرایط کاملا عادت دارند ولی برای تیم هایی مثل ایران مسابقات سخت تر می شود. ما کمتر از یک هفته وقت داریم تا تمرین و تلاش کنیم تا ان‌شاالله بتوانیم هم بازی بهتری مقابل قطر انجام دهیم و هم برای اولین بازی آماده شویم.

دژاگه در پایان در خصوص شرایط خودش نیز گفت: شرایط من خوب است و خوشبختانه در وضعیت جسمانی خوبی هستم. امیدوارم آن چه در توان دارم برای تیم ملی استفاده کنم.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها