مسعود شجاعی کاپیتان تیم ملی فوتبال کشورمان تصمیم دارد پس از اتمام جام ملت های آسیا با تیم ملی فوتبال ایران خداحافظی کند.
کد خبر: ۱۱۸۰۶۶۴
خداحافظی مسعود شجاعی قطعی شد

به گزارش جام جم آنلاین به نقل از باشگاه خبرنگاران جوان، تیم ملی فوتبال ایران از یک هفته پیش مرحله اول آخرین اردوی آماده سازی خود قبل از جام ملت های آسیا را در کمپ اسپایر دوحه آغاز کرده است و از ساعت ۱۶:۳۰ امروز(دوشنبه) در دیداری تدارکاتی به مصاف فلسطین می رود که این بازی در ورزشگاه الدحیل برگزار می شود.

پس از جام ملت های آسیا به احتمال فراوان برخی بازیکنان باتجربه تیم ملی فوتبال از این تیم خداحافظی خواهند کرد.

در این میان بازیکنی که بیشتر از هر نفر دیگری احتمال خداحافظی اش از تیم ملی ایران در پایان جام ملت های آسیا وجود دارد مسعود شجاعی، کاپیتان این تیم است. همانگونه که روز گذشته سایت عربی الکوره در گزارشی از کاپیتان تیم تراکتورسازی به عنوان یکی از ۱۰ بازیکنی که احتمال دارد در پایان جام ملت های آسیا فوتبال ملی خود را به پایان برسانند خبر داد.

طبق پیگیری های خبرنگار ما خداحافظی شجاعی از تیم ملی در پایان جام ملت های آسیا قطعی است و او بسیار علاقه دارد با بالا بردن جام قهرمانی این رقابت ها در امارات وداع باشکوهی با پیراهن یوزها(لقب تیم ملی فوتبال ایران) داشته باشد.

البته شجاعی به همین زودی قصد خداحافظی از عرصه فوتبال باشگاهی را ندارد.

مسعود شجاعی که سابقه بازی در تیم های صنعت نفت آبادان، سایپا تهران، شارجه امارات، اوساسونا اسپانیا، لاس پالماس اسپانیا، الشحانیه قطر، الغرافه قطر، پانیونیوس یونان، آ.ا.ک آتن و تراکتورسازی را دارد نخستین بازی ملی اش را سال ۸۳ مقابل لائوس و در جریان رقابت های انتخابی جام جهانی ۲۰۰۶ انجام داد و از آن زمان آمار ۷۹ بازی و ۸ گل ملی را برای تیم ملی کشورمان ثبت کرده است.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰
فرزند زمانه خود باش

گفت‌وگوی «جام‌جم» با میثم عبدی، کارگردان نمایش رومئو و ژولیت و چند کاراکتر دیگر

فرزند زمانه خود باش

نیازمندی ها