گفت وگو با پیشکسوت پرسپولیس درباره عملکرد این تیم در نیم فصل لیگ برتر؛

ممبینی: نایب قهرمانی پرسپولیس در آسیا و عنوان سومی در نیم فصل لیگ برتر شاهکار بود

پرسپولیس در حالی با عنوان سومی ، نیم فصل اول لیگ برتر را به پایان رساند که با توجه به محرومیت و مصدومیت بازیکنانش فراتر از تصور ظاهر شد و توانست در رده سومی لیگ برتر به خاطر تفاضل گل قرار بگیرد. تیمی که با تمام کاستی ها و سختی ها و کمبودها نایب قهرمان لیگ قهرمانان آسیا شد.
کد خبر: ۱۱۸۰۵۰۸
ممبینی: نایب قهرمانی پرسپولیس در آسیا و عنوان سومی در نیم فصل لیگ برتر شاهکار بود

به گزارش جام جم آنلاین ، فریدون ممبینی پیشکسوت پرسپولیس درباره عملکرد نیم فصل پرسپولیس گفت: پرسپولیس در نیم‌فصل اول رقابت های لیگ برتر عالی کار کرد. هیچگاه با تمام مشکلاتی که داشت دلسرد نشد. همان طور که می دانیم رکورد منحصر به فرد و جالبی را به جای گذاشت. این تیم برای اولین بار در تاریخ هجده ساله لیگ برتر، بدون اینکه باختی در کارنامه اش داشته باشد، نیم فصل اول را به پایان رساند و این یک رکورد عالی محسوب می شود.

وی در ادامه افزود: برانکو واقعا مربی باهوش و بسیار دلسوزیی است. قطعا اگر برانکو نبود شاید پرسپولیس با این لشگر مصدوم و محروم نمی توانست نتایج خوبی بگیرد اما می بینیم که برانکو فراتر از لیگ ایران در لیگ قهرمانان تا فینال بالا می آید و در نهایت نایب قهرمان می شود.

پیشکسوت پرسپولیس با اشاره بازیکنان پرسپولیس خاطر نشان کرد: ابتدای فصل با رفتن وحید امیری، محرمی و احمدزاده، خوشبین ترین هوادار هم تصور نمی کرد که برانکو با این نفرات بتواند چنین نتایجی در لیگ و آسیا کسب کند اما کمتر کسی فکر می‌کرد که این تیم بتواند اینقدر پیشرفت داشته باشد. به نظرم من برانکو علاوه براینکه مربی دل سوزیی است یک روانشناس خوبی هم است که توانست در سخت ترین شرایط بچه ها را جمع مجور کند و برای بازی ها آماده کند.

ممبینی در ادامه افزود: پرسپولیس در این نیم فصل علاوه بر اینکه رکوردار بدون باخت است باید گفت که رکوردار مساوی هم است. او در نیم فصل ۷ مساوی را در کارنامه ثبت کرد. در کل با شرایط بدی که سرخ پوشان در شروع لیگ برتر داشند نتایج آنها فراتر از انتظار بود. از ابتدای فصل دیدیم که هرچه از بازی ها گذشت پرسپولیس نتایج بهتری گرفت این در حالی بود که هر بازی محرومیت و مصدومیت بازیکنان فشار زیادی روی کادر فنی و بازیکنان دیگر می آورد به طوری که برانکو را وادار کرده بود تا از بازیکنان جوان بهره ببرد. متاسفانه محرومیت از پنجره نقل و انتقالات باعث شد تا پرسپولیس ضربه زیادی متحمل شود اما با غیرت بچه ها خدا را شکر نتایجی کسب شد که دل هواداران شاد شد و امیدوارم با شروع نیم فصل دوم و پایان محرومیت و جذب بازیکنان جدید بتوانیم این فصل هم شاهد قهرمانی پرسپولیس باشیم. در کل نایب قهرمانی پرسپولیس در آسیا و عنوان سومی در نیم فصل شاهکار بود.

وی خاطرنشان کرد: سرخ پوشان تهرانی از ابتدای فصل، سختی های زیادی کشیدند اگرچه آنها با سخت ترین شرایط سال گذشته به قهرمانی دست پیدا کردند اما با بسته شدن پنجره نقل و انتقالات، شرایط برای این تیم دشوار شد ولی آنها فراتر از انتظار ظاهر شده و با دست خالی نتایج قابل قبولی کسب کردند و حالا یکی از سه تیم بالای جدول هستند و مطمئناً تنها هدفشان قهرمانی در لیگ برتر و لیگ قهرمانان آسیا است.

پیشکسوت پرسپولیس مسابقات تیم ملی در جام ملت های آسیا اظهار داشت: باید بگویم که تیم ملی با وجود تیم های ژاپن و کره، کار سختی پیش رو دارد.کی روش هفت - هشت سال است که هدایت تیم ملی ما را به عهده دارد و حالا همه منتظر قهرمانی تیم ایران در آسیا هستند. تیم ملی کشورمان در جام جهانی عملکرد بدی نداشت اما همان که گفتم الان همه منتظر قهرمانی تیم ملی در لیگ قهرمانان آسیا هستند.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰
فرزند زمانه خود باش

گفت‌وگوی «جام‌جم» با میثم عبدی، کارگردان نمایش رومئو و ژولیت و چند کاراکتر دیگر

فرزند زمانه خود باش

نیازمندی ها