«پله» اسطوره فوتبال برزیل در مصاحبه ای از بازیکنی نام برد که به اعتقاد وی می تواند «پله جدید» فوتبال مدرن باشد.
کد خبر: ۱۱۸۰۳۴۱
افسانه سلسائو وارث خود را معرفی کرد

به گزارش جام جم آنلاین از ایرنا، شبکه «فاکس اسپورتس» روز جمعه نوشت: ظاهرا این روزها، فوتبالیست ها هر کاری که می کنند نمی توانند نظر پله را جلب کرده و در فهرست خوب های او وارد شوند، با این حال «کلیلین امباپه» مهاجم تیم ملی فرانسه، بازیکن جوان و خاصی است که افسانه فوتبال سلسائو را به وجد آورده و موجب شده تا او لب به تحسین از ستاره پاری سن ژرمن بگشاید.

اسطوره فوتبال برزیل و یکی از بهترین ها و البته به زعم بسیاری «بی تکرارترین تمام دوران ها»، در این باره اظهار داشت: سال گذشته در مورد امباپه گفته بودم که او بازیکن بزرگی است؛ در واقع بردن جام جهانی در سن 19 سالگی جای تعریف دارد، من زمانی که 17 سال داشتم موفق به بردن آن شدم.

وی ادامه داد: به امباپه گفتم که می تواند همسطح من شود و حالا می گویم که او توانایی تبدیل شدن به «پله جدید» را دارد؛ خیلی ها فکر می کنند این یک شوخی بود اما نه، این حرف به هیچ عنوان شوخی نبود.
پله در ادامه ضمن تحسین تیم پاری سن ژرمن، این تیم را یکی از پایه های فینال لیگ قهرمانان سال جاری دانست.

وی در این باره تاکید کرد: پی اس جی تیم بزرگی است، آنها با ارائه بازی فوق العاده به فینال خواهند رسید اما تنها خدا می داند که آیا آنان در فینال پیروز می شوند یا نه.

مرد هزار گُله تاریخ فوتبال، در مصاحبه های اخیر خود، جانب احتیاط را کنار گذاشته و کاملا بی پرده نظراتش را عنوان می کند، در واقع او اخیرا در اظهارنظری جنجال برانگیز «لیونل مسی» فوق ستاره تیم بارسلونا را بازیکنی «تک بُعدی» خوانده بود که تنها از یک مهارت بهره می برد؛ علاوه بر این، پله ضمن انتقاد از «نیمار» دیگر ستاره تیم پاری سن ژرمن و هموطن خود، دفاع و توجیه تمارض های او غیرممکن دانست و مدعی شد کاپیتان تیم ملی برزیل می بایست کمتر تمارض کرده و بیشتر فوتبال بازی کند.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها