لیگ قهرمانان اروپا امشب وارد آخرین مرحله گروهی می شود.
کد خبر: ۱۱۷۹۵۸۲
برنامه شب آخر مرحله گروهی لیگ قهرمانان اروپا

به گزارش جام جم آنلاین،دیشب لیورپول با گل محمد صلاح در دقیقه 34، بازی مرگ و زندگی مقابل ناپولی در خانه خودش را یک بر صفر برد و به یک هشتم نهایی راه یافت. در دیگر بازی این گروه، پاری‌سن‌ژرمن با برتری 4 بر یک در زمین ستاره سرخ، صعود و سرگروهی را جشن گرفت.

سه‌شنبه شب همچنین در بازی‌های دراماتیک گروه دوم، بارسلونا که صدرنشینی‌اش در گروه را قطعی کرده بود در خانه خود مقابل تاتنهام به تساوی یک - یک رضایت داد. دمبله با یک گل انفرادی استثنایی در دقیقه 7 بارسا را پیش انداخت، اما لوکاس مورا در دقیقه 85 بازی را به تساوی کشاند.

در دیگر بازی این گروه، اینتر در نهایت ناباوری در خانه مقابل آیندهوون حذف شده به تساوی یک - یک دست یافت و حذف شد. لوزانو در دقیقه 13 برای آیندهوون و ایکاردی در دقیقه 73 برای اینتر گل زدند. در این گروه پس از بارسلونای 14 امتیازی، تاتنهام هشت امتیازی به دور بعد رسید و اینتر هشت امتیازی به لیگ اروپا تبعید شد.

براساس این گزارش، در بازی‌های کاملاً تشریفاتی گروه اول هم بروژ در غیاب کاوه رضایی، ملی‌پوش کشورمان در خانه مقابل اتلتیکومادرید به تساوی بدون گل رسید. دورتموند هم در خانه موناکوی حذف شده تیری آنری به برتری 2 بر صفر دست یافت. گوئررو در دقایق 15 و 88 برای دورتموند گل زد.

به این ترتیب در جدول گروه اول، دورتموند 13 امتیازی سرگروه شد و اتلتیکومادرید با همین تعداد امتیاز به عنوان تیم دوم معرفی شد. بروژ شش امتیازی نیز به لیگ اروپا رسید.

برنامه بازی های امشب:

چهارشنبه 21 آذر ساعت 23:30

گروه E
بنفیکا - آاک آتن
آژاکس - بایرن مونیخ

گروه F
منچسترسیتی - هوفنهایم
شاختار دونتسک - لیون

گروه G
رئال مادرید - زسکامسکو، ساعت 21:25
ویکتوریا پلژن - رم، ساعت 21:25

گروه H
والنسیا - منچستریونایتد
یانگ بویز - یوونتوس

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها