فدراسیون جهانی کوراش با ارسال نامه ای به تهران؛

محرومیت آرش میراسماعیلی بخشیده شد

فدراسیون جهانی کوراش با ارسال نامه ای به تهران محرومیت پنجساله آرش میراسماعیلی را بخشید تا وی از امروز مشکلی برای فعالیت در این بخش نداشته باشد.
کد خبر: ۱۱۷۹۱۵۱
محرومیت آرش میراسماعیلی بخشیده شد

به گزارش جام جم آنلاین از مهر، آرش میراسماعیلی که دو سال پیش در جریان برگزاری مسابقات کوراش قهرمانی جهان در خرم‌آباد بر اثر یک درگیری از سوی کمیته انضباطی فدراسیون جهانی کوراش به مدت پنج سال از فعالیت در این رشته محروم شده بود، از امروز منعی برای فعالیت در این رشته ندارد.

فدراسیون جهانی کوراش امروز با ارسال نامه ای به تهران محرومیت میراسماعیلی را مورد بخشش قرار داد.

در متن این نامه آمده است:

به شما اطلاع می دهیم به منظور تقویت یک روابط قوی تر و جامع با جمهوری اسلامی ایران به عنوان یک ژست حسن نیت و برتری ورزشی، و همچنین با توجه به رفتار مثبت آقای میراسماعیلی در طول دوره تعلیق در طول سه سال گذشته، انجمن بین المللی کوحه تصمیم گرفته است تا لغو تعلیق ۵ ساله آقای آرش میراسماعیلی را در روز ۱۵ نوامبر ۲۰۱۵ لغو کند. تصمیم به لغو تعلیق از تاریخ امروز موثر است. بنابراین، آقای میراسماعیلی مجاز است فعالیت های مربوط به کوراش در جمهوری اسلامی ایران و بین المللی را از سر بگیرد. امیدواریم همکاری پربار و کارآمد بین IKA و فدراسیون Kurash و جودو ایران در آینده نزدیک به بالاترین سطح خود برسد تا بهترین مزایای ارتقای کوراش در کشور زیبای شما و حفاظت از منافع ورزشکاران جوان کراش که در حال رشد هستند، برسیم.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها