سرمربی تیم ملی فوتبال در پیامی به علی اصغر حسن زاده بازیکن فوتسال و علیرضا فغانی، رضا سخندان و محمدرضا منصوری تیم داوری ایران، کسب جایگاه برترین ها در آسیا را تبریک گفت.
کد خبر: ۱۱۷۸۴۹۷
تبریک کی روش به برترین های ایران در آسیا

به گزارش جام جم آنلاین از ایرنا، در این پیام کارلوس کی روش و همه اعضای تیم ملی فوتبال با تبریک به جامعه فوتسال و فوتبال و داوری کشور اعلام کردند: حسن زاده نه تنها افتخار ایران بلکه آسیا است و برای او و تیم داوری ایران توفیقات روز افزون، سلامتی و موفقیت در همه مراحل زندگی و همچنین فوتسال و فوتبال آرزو کردند.

مراسم انتخاب برترین های سال 2018 فوتبال آسیا شب گذشته - چهارشنبه - به میزبانی عمان و در شهر «مسقط» برگزار شد.

« علی اصغر حسن زاده » ستاره سال های اخیر فوتسال ایران برای سومین بار متوالی و چهارمین مرتبه به عنوان برترین بازیکن در این رشته ورزشی انتخاب شد.

او پیش از این در سال های 2014، 2016 و 2017 به عنوان برترین بازیکن سال فوتسال آسیا انتخاب شده بود.

وی امسال همراه با تیم مس سونگون به مقام نخست جام باشگاه های آسیا دست یافت و سپس به باشگاه «شنزن» چین پیوست.

حسن زاده متولد یازدهم آبان ماه سال 1366 در شهر قم است که بیش از 150 بازی ملی انجام داده و 120 گل ملی به ثمر رسانده است.

عنوان برترین داور نیز به تیم داوری ایران متشکل از علیرضا فغانی، رضا سخندان و محمدرضا منصوری رسید که در جام جهانی 2018 روسیه عملکرد ایده‌آلی داشتند البته برای این بخش جایزه و یادبودی در نظر گرفته نشده بود و حالتی نمادین بود تا تیم داوری ایران در مراسم حاضر نشوند.

فغانی به همراه 2 کمک خود (سخندان و منصوری) در جام جهانی روسیه 2018 در مرحله گروهی مصاف تیم های آلمان با مکزیک و صربستان با برزیل را قضاوت کردند.

همچنین در مرحله یک هشتم نهایی مصاف حساس 2 تیم فرانسه قهرمان این دوره از رقابت ها با آرژانتین به تیم داوری ایرانی سپرده شد.

در دیدار رده بندی نیز مصاف 2 تیم بلژیک و انگلیس را فغانی و همکارانش قضاوت کردند.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها