با اعلام رئیس کمیته ملی المپیک

تاج در فدراسیون فوتبال ماندنی شد

رئیس کمیته ملی المپیک گفت: در پی جلسات فشرده‌ای که با وزیر ورزش و جوانان و ریاست فدراسیون فوتبال داشتیم قرار شد تا مهدی تاج به خدمت خود در فدراسیون فوتبال ادامه دهند.
کد خبر: ۱۱۷۶۵۶۵
تاج در فدراسیون فوتبال ماندنی شد

به گزارش جام جم آنلاین از فارس، سید رضا صالحی امیری در گفتگو با سایت کمیته ملی المپیک با تقدیر از فعالیت های فدراسیون فوتبال و موفقیت های ارزشمند آن گفت: فوتبال در شرایط حساس کنونی نیاز به آرامش دارد و نتایج و عملکرد نشان می دهد عملکرد فوتبال در سال‌های اخیر درخشان و افتخارآمیز بوده است.
رییس کمیته ملی المپیک با تاکید بر ارزیابی مثبت وزیر ورزش و جوانم از عملکرد فدراسیون فوتبال اظهار داشت: در آستانه جام ملت های آسیا هستیم و همه باید تمامی توان و ظرفیت خود را برای موفقیت تیم ملی در کنار هم قرار دهیم.

صالحی امیری با اشاره به قانون ماده ۶۰ خدمات مدیریت کشور عنوان کرد: بر اساس این قانون آقای تاج می تواند خود را از حالت بازنشستگی به اشتغال مجدد با رعایت قانون برگرداند.

رییس کمیته ملی المپیک افزود: تاج بارها اعلام کرد در مسیر قانون قرار دارد و خود را ملزم به اجرای آن می داند.
صالحی امیری گفت: خوشبختانه شرایطی مهیا شده است که بتوانیم از ظرفیت و توانمندی ایشان در چارچوب قوانین و مقررات کشور استفاده کنیم و امیدوارم روال قانونی اعاده به خدمت او انجام شود.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰
فرزند زمانه خود باش

گفت‌وگوی «جام‌جم» با میثم عبدی، کارگردان نمایش رومئو و ژولیت و چند کاراکتر دیگر

فرزند زمانه خود باش

نیازمندی ها