حمله هواداران عصبانی پرسپولیس پس از برگزاری فینال لیگ قهرمانان آسیا به پیج اینستاگرامی مهدی طارمی ادامه دارد.
کد خبر: ۱۱۷۵۸۱۴
حمله به مهدی طارمی ادامه دارد

به گزارش جام جم آنلاین ، مشخص بود که در صورت نایب قهرمانی پرسپولیس در لیگ قهرمانان آسیا بسیاری از رسانه ها و هواداران پای مهدی طارمی و خیریت را وسط می کشند. در حالی که چند روزی از برگزاری دیدار برگشت فینال لیگ قهرمانان و نایب قهرمانی پرسپولیس می گذرد حملات به طارمی که اکنون در الغرافه بازی می کند همچنان ادامه دارد. طارمی بابت فسخ قرارداد غیرقانونی با ریزه اسپور ترکیه، بزرگ‌ترین مشکل حقوقی تاریخ باشگاه پرسپولیس را رقم زد و نه تنها خودش چهار ماه از حضور در میادین محروم شد بلکه محرومیت چهار ماهه پرسپولیس را از دو پنجره نقل و انتقالاتی رقم زد. محرومیت از حضور در نقل و انتقالات، پرسپولیس را دست خالی به جنگ با حریفان آسیایی فرستاد اما با تمام مشکلات سرخ ها با شایستگی به فینال رسیدند.

نکته جالب این ماجرا این است که مهدی طارمی این مساله را پیش بینی کرده بود و قسمت نظرات خود را در چند پست آخرش بسته بود اما هواداران پرسپولیس آخرین پستی که قسمت نظراتش باز بود را پیدا کرده‌اند و با عصبانیت به او حمله کرده‌اند.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۱
نادر
Iran, Islamic Republic of
۱۲:۵۰ - ۱۳۹۷/۰۸/۲۱
۰
۰
سلام اگر انتقادی باشد انتقاد به مدیر عامل سابق باز می گردد كه با آگاهی از قرارداد طارمی با تیم تركیه ایی با او قرارداد منعقد كرد . دومین انتقاد به مسئولین حاضر در ورزشگاه وارد است كه اگر كمی به این تیم كمك كرده و یك هواپیما چارتر می كردند شاید به احتمال 70% پرسپولیس قهرمان می شد . یادمان نرود نشاطی كه از قهرمانی به بیش از نیمی از جوانان جامعه تزریق می شد و این بهترین دستاورد در این مقطع زمانی است ما ورزش را رونق بدهیم تا جوانان ما از آن بهره ببرند .

نیازمندی ها