فینال لیگ قهرمانان آسیا 2018

ترکیب پرسپولیس مقابل کاشیما مشخص شد

سایت کنفدارسیون فوتبال آسیا علی علیپور را مهاجم خطرناک پرسپولیس در مصاف با کاشیما آنتلرز معرفی کرد.
کد خبر: ۱۱۷۴۰۰۶
واکنش سایت AFC به قدرت بازیکنان پرسپولیس

به گزارش جام جم آنلاین به نقل از خبرگزاری دانشجو، سایت کنفدراسیون فوتبال آسیا گزارشی از رویارویی پرسپولیس و کاشیما، 2 تیم پرطرفدار ایران و ژاپن در فینال لیگ قهرمانان قاره منتشرکرده است.

این رسانه نوشت پرسپولیس و کاشیما برای نخستین مرتبه حضور در فینال لیگ قهرمانان آسیا را تجربه می‌کنند.هر دو تیم برای راهیابی به مرحله نهایی، در نیمه نهایی صاحب پیروزی‌های سختی شدند.

کاشیما در مجموع 6 بر 5 مقابل سوون سامسونگ کره جنوبی پیروز شد.پرسپولیس نیز در مجموع 2 بر یک السد قطر را کنارزد تا برای ایران بتواند در فینال افتخارآفرینی کند.

در ادامه این گزارش سایت AFC به شرح عملکرد دو تیم پرداخت و در مورد حریف ژاپنی نوشت:از سال 2008 تاکنون کاشیما در 6 دوره مسابقات لیگ قهرمانان آسیا حضور داشته و پنج مرتبه به مرحله حذفی راه یافت.اما این تیم هیچگاه نتوانست به فینال برسد.امسال این تیم بعداز صعود از گروه H، با غلبه بر شانگهای ، تیانچین و سوون به ایستگاه نهایی راه یافت.این تیم که توسط «گو اویوا» هدایت می‌شود، شروع ضعیفی داشت اما به مرور وضعیت بهتری پیداکرد تا عاقبت به فینال رسید.

این رسانه از سرجینیو ، یوما سوزوکی و گن شوجی به عنوان بازیکنان مهم تیم ژاپنی یادکرد.

این سایت همچنین در مورد نماینده کشورمان نوشت:همانند کاشیما پرسپولیس در سال‌های اولیه لیگ قهرمانان مشکلاتی داشت اما در سال 2017 برای نخستین مرتبه به نیمه نهایی رسید و در آن مرحله برابر الهلال عربستان مغلوب شد.این تیم تهرانی در سال جاری با قدرت بهتری به بازی‌ها بازگشت و در گروه C جواز صعود گرفت.سپس در ادامه الجزیره را شکست داد و در مرحله یک چهارم نهایی بعد از بازی رفت با الدحیل در قطر، در بازی برگشت دیدار هیجان انگیزی را برگزار کرد و 3 بر یک برنده شد تا مجوز صعود گرفت.

در مرحله نیمه نهایی نیز در قطر یک بر صفر مقابل تیم قدرتمند السد پیروز شد تا در سایه تساوی یک بر یک خانگی، فینالیست شود.

این رسانه از علیپور که 5 گل در مسابقات زد، به عنوان مهاجم خطرناک تیم پرسپولیس یادکرد که حتی کاشیما آنتلرز را در مصاف فینال می‌تواند تهدید کند.

سایت AFC از علیرضا بیرانوند به خاطر حضور خوبش در جام جهانی روسیه و سید جلال حسینی، کاپیتان با تجربه سرخ‌پوشان به عنوان دیگر بازیکنان کلیدی تیم نام برده است.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها