ستاد برگزاری لیگ قهرمانان آسیا با حضور مدیر عامل باشگاه تشکیل جلسه داد و در جریان آن اقدامات انجام شده برای برگزاری فینال رقابت ها و اجرای الزام های اعلام شده از سوی کنفدراسیون بررسی و برای ادامه انجام امور تصمیم گیری شد.
کد خبر: ۱۱۷۲۶۰۴
تشکیل نشست ستاد برگزاری فینال لیگ قهرمانان آسیا در باشگاه پرسپولیس

به گزارش جام جم آنلاین به نقل از سایت رسمی باشگاه پرسپولیس، ستاد برگزاری لیگ قهرمانان آسیا امروز به ریاست ایرج عرب معاون باشگاه تشکیل جلسه داد و حمید رضا گرشاسبی در بخش های عمده ای از این جلسه حضور یافت .

در این نشست کمیته های مختلف، گزارشی از اقدامات انجام شده را اعلام کردند و برای ادامه امور بین اعضا بحث و گفتگو شد.

ستاد با توجه به آغاز فعالیت خود از هفته گذشته موفق شد امروز برای برگزاری فینال بازی ها و مراسم گوناگون آن در موارد مهمی به جمع بندی برسد‌.

باشگاه پرسپولیس بر همین اساس طرح های خود برای تشریفات برگزاری مسابقه طبق ضوابط و پروتکل های مورد تاکید کنفدراسیون را آماده و مصوب کرد.

در این بخش چند طرح با برنامه های مختلف تهیه شد که برای کنفدراسیون ارسال گردید تا پس از بررسی ، نظرات به باشگاه اعلام شود.

کنفدراسیون فوتبال آسیا، تاکید داشت بخش هایی از برنامه ریزی ها را حداکثر امروز چهار شنبه، در اختیار داشته باشد که این امر صورت گرفت.

در جریان این نشست مسوولان کمیته های مختلف درباره رایزنی های خود با نمایندگان اعزامی کنفدراسیون گزارش دادند و موارد مورد تاکید آن ها را به سمع حاضرین رساندند تا مسوولیت هر کمیته برای تحقق این موارد مشخص گردد.

یکی از مسایل بسیار مهم مطرح شده، تشکیل جلسات با مراجع ذیربط برای حفظ نظم و امنیت ورزشگاه بود تا درباره اقدام های عملی جهت رفاه حال تماشاگران و هواداران و جلوگیری تصمیم گیری شده از مشکلات ناشی از ازدحام جمعیت در داخل و بیرون ورزشگاه جلوگیری شود.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها