کنفدراسیون فوتبال آسیا باشگاه استقلال ایران را جریمه کرد.
کد خبر: ۱۱۷۲۲۸۸
جریمه ۲۴ هزار دلاری استقلال در لیگ قهرمانان آسیا

به گزارش جام جم آنلاین از مهر، کنفدراسیون فوتبال آسیا در حالی آرای انضباطی خود را منتشر کرده است که در میان این آرا نام باشگاه استقلال هم به خاطر ارتکاب چهار تخلف در بازی با السد قطر در مرحله یک چهارم نهایی دیده می شود.

AFC در یکی از احکام خود، باشگاه استقلال را به خاطر بی احترامی بازیکنان و دست ندادن آنها در پایان بازی با السد، مبلغ هزار دلار جریمه کرده است که این جریمه در صورت تکرار اتفاق مزبور، بیشتر خواهد شد.

پرتاب مواد محترقه و اشیا به داخل زمین که دو تای آن جلوی داور به زمین افتاد و یکی از آنها به کمک داور برخورد کرد، باعث جریمه ۱۳ هزار و ۵۰۰ دلاری باشگاه ایرانی از سوی AFC شده است.

این اتفاقات در بازی رفت استقلال و السد در مرحله یک چهارم نهایی لیگ قهرمانان آسیا رخ داد. استقلال برای پرداخت این جریمه ۳۰ روز فرصت داشته است.

عدم رعایت قوانین دوپینگ هم جریمه ۱۰ هزار دلاری را برای استقلال در پی داشته است تاجمع جریمه های استقلال به ۲۴ هزار و ۵۰۰ تومان برسد.

مسئله دیگری که باعث شده است کنفدراسیون فوتبال آسیا به باشگاه استقلال هشدار جدی بدهد، بلیت فروشی بازی با السد و شماره گذاری صندلی ها بوده است.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰
فرزند زمانه خود باش

گفت‌وگوی «جام‌جم» با میثم عبدی، کارگردان نمایش رومئو و ژولیت و چند کاراکتر دیگر

فرزند زمانه خود باش

نیازمندی ها