پرسپولیس امروز از ساعت 18:30 در ورزشگاه آزادی تهران در نیمه نهایی لیگ قهرمانان آسیا مقابل تیم السد قرار می گیرد. بازی رفت با یک گل به سود پرسپولیس تمام شده بود.
کد خبر: ۱۱۷۲۰۶۵
لحظه شماری برای آغاز مهم ترین مسابقه تاریخ باشگاه پرسپولیس

به گزارش جام جم آنلاین ، پرسپولیس سال گذشته برای رسیدن به فینال در نیمه نهایی مقابل الهلال قرار گرفته و در مجموع شکست خورد و جایی در فینال پیدا نکرد.

اما سرخ ها اکنون که بازی رفت را برده اند حساس ترین بازی تاریخ باشگاه خود را درپیش رو دارند. پرسپولیس تا به امروز چندین بار در موقعیت مشابه قرار گرفته است، دوبار در مرحله نیمه‌نهایی جام درجام باشگاههای آسیا که هر دو بار با شکست نمایندگان عربستان ( الهلال و الاتحاد ) به فینال رسید، چهار بار هم در نیمه‌نهایی جام باشگاه‌های آسیا ( پوهانگ، دالیان، جوبیلو ایواتا و سامسونگ) حاضر شده که در هر چهار مصاف بازنده بود و یک بار هم سال گذشته در نیمه‌نهایی لیگ قهرمانان آسیا مقابل الهلال قرار گرفت که در مجموع از الهلال شکست خورد و حذف شد.

مسابقه امروز حساب جداگانه ای با جام در جام باشگاه های آسیا و یا جام باشگاه ها دارد. کیفیت لیگ قهرمانان آسیا بسیار بالاتر است.

فینال لیگ قهرمانان آسیا در نزدیکی پرسپولیسی‌هاست. رویایی که دستیابی به آن به ٩٠ دقیقه تلاش، تمرکز و جنگندگی شاگردان برانکو نیاز دارد.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰
فرزند زمانه خود باش

گفت‌وگوی «جام‌جم» با میثم عبدی، کارگردان نمایش رومئو و ژولیت و چند کاراکتر دیگر

فرزند زمانه خود باش

نیازمندی ها