پس از پایان دیدار با یوونتوس

واکنش آقای خاص به حرکت جنجالی‌اش +عکس

بازی بزرگ هفته لیگ برتر انگلیس که بین چلسی و منچستریونایتد برگزار شد با تساوی دو بر دو به پایان رسید.
کد خبر: ۱۱۷۱۵۹۷
وقتی آقای خاص خشمگین می شود (تصاویر)

به گزارش جام جم آنلاین ، چلسی به عنوان میزبان از شکست فرار کرد. تا دقیقه 96 دو بر یک به سود منچستریونایتد بازی در جریان بود اما ناگهان راس بارکلی گل دو تیمش را زد تا میزبان دست خالی میدان را ترک نکند.

بعد از گل بارکلی اوضاع متشنج شد. همه چیز از یانی دستیار 32 ساله سرمربی چلسی آغاز شد. پس از گل دوم چلسی یانی مقابل نیمکت یونایتد دوید و جلوی چشمان مورینیو سرمربی منچستر شادی کرد و فریاد کشید.

بعد از این بود که خون مورینیو به جوش آمد و او به سرعت از جای خود بلند شد تا به سراغ این فرد برود. درگیری ها در محوطه جلوی تونل (بخش خروجی) شکل جدی تری گرفت و بازی را تا چند دقیقه متوقف کرد؛ به طوری که مایک دین علاوه بر ۶ دقیقه وقت اضافی عادی، ۳ دقیقه بیشتر هم برای وقت های اضافی لحاظ کرد و در دقیقه ۹۹ سوت خود را به صدا درآورد.

مورینیو بعد از بازی اذعان کرد که یانی به دنبال این اتفاق از او دلجویی کرده و سرمربی پرتغالی هم این قضیه را پایان یافته تلقی می‌کند.

ساری البته بعد از بازی از لزوم برخورد جدی با دستیار خود سخن گفت و حالا یانی امیدوار است که "رابطه حرفه ای و انسانی مناسب" او با ساری (همان گونه که پیش از این در مصاحبه ای گفته بود) او را از یک تنبیه سخت نجات دهد.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰
فرزند زمانه خود باش

گفت‌وگوی «جام‌جم» با میثم عبدی، کارگردان نمایش رومئو و ژولیت و چند کاراکتر دیگر

فرزند زمانه خود باش

نیازمندی ها