قهرمان سه دوره اخیر لیگ قهرمانان اروپا، روز شنبه یک بار دیگر و این بار در بازی مقابل آلاوس طعم تلخ شکست را چشید تا لوپتگی و تیمش با بدترین شرایط ممکن به استقبال تعطیلات وقفه بازی های ملی بروند.
کد خبر: ۱۱۶۸۸۸۲
رئال مادرید و یک آمار منفی بی سابقه

به گزارش جام جم آنلاین ، شرایط این روزهای رئال مادرید طوری است که اگر یاران لوپتگی روز شنبه می توانستند مقابل حریف خود به گل برسند، بیشتر باید تعجب می کردیم، تا این که شکست ان ها را شاهد باشیم. ازقضا همین اتفاق هم افتاد، رئال مادرید نه تنها دوباره در گلزنی ناکام ماند، بلکه با دریافت یک گل دیرهنگام، یک شکست تلخ را هم متحمل شد. این سومین باخت آن ها در چهار مسابقه اخیر بود.

حالا رئال مادرید نزدیک به هفت ساعت است که گلی نزده؛ چهار مسابقه و نیم. آخرین باری که رئال مادرید موفق به گلزنی شد، به ماه قبل میلادی بازمی گردد که آسنسیو در دیدار مقابل اسپانیول در دقیقه ۴۱ موفق به گلزنی شد. این بدترین آمار گلزنی رئال مادرید طی ۳۳ سال اخیر است، آخرین بار آن ها سال ۱۹۸۵ چنین شرایطی را تجربه کردند. در آن سال رئال مادرید در پنج بازی پیاپی نتوانست گلزنی کند. در نهایت در آن فصل رئالی ها در لیگ پنجم شدند ولی موفق شدند جام یوفا را بالای سر ببرند. ضمن این که این برای سومین بار بود که در هفته های اخیر رئال مادرید شانس جلو زدن از بارسلونا را در صدر جدول لیگ از دست می دهد. حالا بارسلونا می تواند با برد در بازی مقابل والنسیا، بار دیگر از رقیب مستقیم خود پیش بیفتد. در چنین شرایطی لوپتگی باید هم منتظر شنیدن انتقادات باشد.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰
فرزند زمانه خود باش

گفت‌وگوی «جام‌جم» با میثم عبدی، کارگردان نمایش رومئو و ژولیت و چند کاراکتر دیگر

فرزند زمانه خود باش

نیازمندی ها