کوشکی در گفت‌وگو با جام‌جم آنلاین مطرح کرد:

بنا به گفته رهبری عده‌ای به دنبال ایجاد یاس در جامعه هستند

رهبر معظم انقلاب امروز پنج‌شنبه 12 مهر با حضور در ورزشگاه آزادی تهران در رزمایش بزرگ اقتدار عاشورایی بسیجیان شرکت کردند. حضور رهبر معظم انقلاب ایران در بزرگ ترین ورزشگاه کشور و سخنرانی در جمع پرشور بسیجیان در تمامی رسانه های بزرگ و کوچک جهان بازتاب پیدا کرد.
کد خبر: ۱۱۶۸۰۸۰
بازتاب حضور رهبر معظم انقلاب و سخنرانی ایشان در رسانه های مختلف جهان

به گزارش جام جم آنلاین، رسانه های سراسر جهان بلافاصله پس از حضور رهبر معظم انقلاب در ورزشگاه آزادی اخبار و همچنین محتویات سخنرانی آیت الله خامنه ای را مخابره کردند. بخشی که در سخنان رهبر معظم انقلاب ایران بیشتر از هر بخش دیگری مورد توجه رسانه های مختلف جهان قرار گرفته است به توصیف ایشان از شرایط کنونی ایران، فشارهای آمریکا، تحریم ها و «شکست ناپذیری» ایران مقابل این وضعیت برمی گردد.

با هم سرتیتر اصلی برخی از خبرگزاری های و رسانه های معتبر دنیا را مرور می کنیم:

رویترز: خبرگزاری رویترز به سرعت اخبار مربوط به حضور رهبر معظم انقلاب در جمع بسیجیان عاشورایی ورزشگاه آزادی را مخابره کرد. بر اساس این گزارش رهبر ایران با حضور در ورزشگاه آزادی در رابطه با شرایط کنونی ایران فرمایشاتی را مطرح نمودند، از جمله مشکلاتی که از طرف آمریکا به وجود آمده است.

کانال نیوزآسیا : (channelnewsasia ) حضور رهبر ایران در ورزشگاه آزادی و سخنرانی برای هزاران نفر حاضر در این ورزشگاه و توصیف تحریم ها و شکست ناپذیری ایران مقابل آمریکا

استار ( thestar ): آیت الله سیدعلی خامنه ای رهبر انقلاب اسلامی ایران صبح امروز به ورزشگاه آزادی رفت تا برای هزاران نیروی بسیجی حاضر در ورزشگاه سخنرانی کند. رهبر ایران از فشارها و تهدیدهای دولت آمریکا گفت.

نیویورک تایمز ( nytimes ) : رهبر ایران امروز به ورزشگاه آزادی در تهران رفت و در میان هزاران نیروی بسیجی (رزمایش بزرگ اقتدار عاشورایی بسیجیان) گفت: "وضعیت ملت، منطقه و جهان حساس است، به ویژه برای ما مردم ایران". رهبر ایران تاکید کرد که ملت ایران تحریم های آمریکا را شکست می دهد

نامیبیاپرس (nampa ): این خبرگزاری آفریقایی نیز اخبار حضور رهبر معظم انقلاب ایران در ورزشگاه آزادی در میان هزاران نیروی بسیجی را مخابره کرد و نوشت که آیت الله خامنه ای بر شکست ناپذیری ایران تاکید کرد.

تودی آنلاین ( todayonline) : آیت الله خامنه ای در میان هزاران نیروی بسیجی در ورزشگاه آزادی...

رهبر ایران از شرایط حساس مردم ایران و فشارهای ایالات متحده آمریکا گفت و اینکه ایران در برابر تحریم ها شکست ناپذیر است.

دیلی میل ( dailymail ): این رسانه بریتانیایی نیز همانند بسیاری دیگر از رسانه های بزرگ جهان آن قسمت از فرمایشات رهبر معظم انقلاب مبنی بر اینکه «ایران به دلیل فشار آمریکا و مشکلات اقتصادی شرایط سخت و حساسی را پشت سر می گذارد» را سرتیتر خود کرد.

بالتیمورپست ( thebaltimorepost ) : حضور هزاران نفری از بسیجیان در ورزشگاه آزادی و سخنرانی رهبر ایران درباره شرایط این کشور

استارپست (starspost ): این پایگاه خبری نیز به حضور آیت الله خامنه ای و سخنرانی او برای هزاران نیروی بسیجی پرداخت و محتویات سخنان رهبر معظم انقلاب را منتشر کرد.

آنسا(ANSA): رهبر ایران امروز در بزرگ ترین ورزشگاه ایران برای هزاران نیروی بسیجی حاضر در ورزشگاه سخنرانی کرد.

الجزیره : آیت الله خامنه ای امروز در میان بسیجیان زن و مرد از شکست ناپذیری ایران گفت.

Ndtv: این خبرگزاری مهم ترین بخش سخنان آیت الله خامنه ای را در رابطه با تحریم ها و پیروزی ایران مقابل فشار تحریم ها عنوان کرد.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰
فرزند زمانه خود باش

گفت‌وگوی «جام‌جم» با میثم عبدی، کارگردان نمایش رومئو و ژولیت و چند کاراکتر دیگر

فرزند زمانه خود باش

نیازمندی ها