شب گذشته توسط مهاجم اتلتیکومادرید صورت گرفت

ثبت هشت هزارمین گل لیگ قهرمانان اروپا

مهاجم فرانسوی اتلتیکومادرید هشت هزارمین گل تاریخ رقابت‌های لیگ قهرمانان اروپا را به ثمر رساند.
کد خبر: ۱۱۶۸۰۷۹
ثبت هشت هزارمین گل لیگ قهرمانان اروپا

به گزارش جام جم آنلاین از باشگاه خبرنگاران، شب گذشته در ادامه بازی های لیگ قهرمانان اروپا، اتلتیکومادرید موفق شد با نتیجه 3-1 برابر کلوب بروخه به برتری دست یابد که در این بازی گریزمان گل شماره 8000 این رقابت ها را به ثمر رساند.

آنتوان گریزمان در جریان این دیدار دو بار گلزنی کرد و با این کار موفق شد هشت هزارمین گل تاریخ لیگ قهرمانان باشگاه های اروپا را با لباس اتلتیکو به نام خود ثبت کند.

وقتی که مرحله گروهی رقابت های این فصل لیگ قهرمانان شروع شد 7،912 گل در کل این بازی ها به ثمر رسیده بود، در هفته اول رقابت های فصل جاری هم 45 گل دیگر زده شد و در هفته دوم هم روز سه شنبه 23 گل به ثمر رسید.

گریزمان گل بیستم چهارشنبه شب را در دقیقه 67 درون دروازه بروخه جای داد و اتلتیکو را 2-1 پیش انداخت، که گل برجسته ای بود.

گل شماره 8000، 26 سال پس از ثبت اولین گل لیگ قهرمانان زده شد گل اول رقابت ها را دانیل آموکاچی در پیروزی 1-0، باشگاه کلوب بروخه برابر زسکا مسکو در تاریخ 25 نوامبر 1992 به ثمر رساند.

به دلیل این که آن سال ها بازی های کمتری نسبت به الان انجام می شد، بیش از شش سال طول کشید تا گل هزارم به ثمر برسد و تقریبا سه سال دیگر طول کشید تا این تعداد گل دو برابر شود. آنخل دی ماریا در سال 2015 گل شماره 7000 را زد، دقیقا 23 سال پس از به ثمر رسیدن گل اول.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰
فرزند زمانه خود باش

گفت‌وگوی «جام‌جم» با میثم عبدی، کارگردان نمایش رومئو و ژولیت و چند کاراکتر دیگر

فرزند زمانه خود باش

نیازمندی ها