روز گذشته در حاشیه تمرین آبی پوشان وینفرد شفر سرمربی استقلال پاسخگوی سوال خبرنگاران شد.
کد خبر: ۱۱۶۶۳۷۰
خبرنگار ایرانی اینگونه دل وینفرد شفر را شکست

به گزارش جام جم آنلاین ، در جریان این گفت و گو اتفاق بسیار بدی افتاد. در روزهای گذشته شایعه دروغین و تاسف آور ابتلای شفر به آلزایمر منتشر شده بود. ماجرا از اینجا آغاز شد که شفر در کنفرانس خبری از اسم حریف بعدی تیم را از مدیر رسانه ای استقلال پرسیده بود تا برخی به سرعت این موضوع را مطرح کنند که او فراموشی دارد.

در حاشیه تمرینات روز گذشته یک خبرنگار بدون توجه به این موضوع که طرح چنین موضوعی چقدر بد است صریحا از شفر پرسید که آیا آلزایمر دارد یا خیر.

زرندی مدیر رسانه ای استقلال اجازه مطرح شدن این سوال را نداد اما به شکل دور از انتظاری در شرایطی که حاضران در گفت و گو خبرنگاران از طرح این سوال ناراحت شده بودند، خبرنگار دیگری تلاش کرد با زبان انگلیسی از شفر این سوال را مطرح کند که در نهایت باز هم دخالت مدیر رسانه ای استقلال مانع از این کار شد.

خبرنگاران بعد از این اتفاقات به صحبت های خود ادامه دادند و در پایان این گفت و گو، باز هم خبرنگار جنجالی سوال خود را تکرار کرد.

اصرار به سوالی که توهین آمیز و البته نادرست بود برای اولین مرتبه ناراحتی شفر و دلخوری او در نشست های خبری را به همراه داشت تا سرمربی استقلال بعد از یکسال حضور در ایران حالا برای اولین بار چنین شرایطی را با اصحاب رسانه تجربه کند.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰
فرزند زمانه خود باش

گفت‌وگوی «جام‌جم» با میثم عبدی، کارگردان نمایش رومئو و ژولیت و چند کاراکتر دیگر

فرزند زمانه خود باش

نیازمندی ها