حسن رحیمی بعد از دو سال دوری از مسابقات، در ترکیب تیم بیمه رازی در لیگ برتر کشتی آزاد روی تشک خواهد رفت.
کد خبر: ۱۱۶۴۷۵۱
بازگشت دوباره قهرمان جهان به تشک کشتی

به گزارش جام جم آنلاین به نقل از تسنیم، تیم مدعی بیمه رازی بابل قهرمان فصل گذشته لیگ برتر آزاد که بعد از شکست تیم راه و شهرسازی گلستان، در هفته دوم مغلوب رعد پدافند کرمانشاه شد، باوجودی که در هفته سوم با قرعه استراحت مواجه بود، اما تمریناتش را با حضور همه نفرات ادامه داد تا دور برگشت را در شرایط بهتری استارت بزند.

با توجه به اینکه تیم‌ها طبق قانون می‌توانستند در پایان دور رفت، تغییراتی در لیست نفرات‌شان ایجاد کنند حسن رحیمی هم به جمع بیمه‌ای‌ها اضافه شد و در تمرینات این تیم شرکت کرد.

گرچه طبق قرارداد قرار است قهرمان سال 2013 جهان در مرحله نیمه نهایی و فینال لیگ آزاد برای بیمه رازی کشتی بگیرد، اما این احتمال وجود دارد که او برای محک زدن خود پس از دو سال دوری از تشک، یک مبارزه هم در دور برگشت داشته باشد.

این تیم روز اول مهر ماه میهمان تیم راه و شهرسازی گلستان خواهد بود و سپس روز 8 مهر ماه از تیم رعد پدافند کرمانشاه پذیرایی می‌کند.

حسن رحیمی بعد از کسب مدال برنز المپیک 2016 ریو، در مسابقات جهانی 2017 پاریس به دلیل مصدومیت حضور نداشت و چندی پیش نیز به عنوان مربی به چند مرحله از اردوی تیم ملی دعوت شد.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰
فرزند زمانه خود باش

گفت‌وگوی «جام‌جم» با میثم عبدی، کارگردان نمایش رومئو و ژولیت و چند کاراکتر دیگر

فرزند زمانه خود باش

نیازمندی ها