کی‌روش احساس می‌کند کسانی در فدراسیون یا تیم ملی هستند که به عمد اخباری را در اختیار رسانه‌ها قرار می‌دهند.
کد خبر: ۱۱۶۳۸۶۴
کی‌روش به دنبال جاسوس تیم ملی!

به گزارش جام جم آنلاین ، روزنامه خبرورزشی نوشت: به نظر می‌رسد حساسیت او زیاد شده است. در سال‌های گذشته همواره کی‌روش اعتقاد داشته نباید هر خبری از تیم ملی در رسانه‌ها منتشر شود. شاید به همین دلیل خیلی وقت‌ها خیلی چیز‌ها مسکوت باقی مانده است. در قدیم معمولاً بازیکنان تیم ملی منبع اخبار مهم بود. آن‌ها از تورنمنت‌ها و مسابقات روایت‌های جالبی تعریف می‌کردند، اما از زمان حضور کارلوس کی‌روش در تیم ملی، تغییر زیادی در این زمینه ایجاد شده است. دلیل هم این است که کارلوس برای آن‌ها جلسات توجیهی می‌گذارد. او حتی به صورت دقیق بازیکنان تیم ملی را در فضای مجازی زیر نظر دارد و یک بار در مصاحبه‌اش با خبرورزشی گفت: «به خاطر ایجاد رسانه‌های جدید ما مجبور هستیم بازیکنان را زیر نظر بگیریم، مراقب‌شان باشیم و نکات آموزشی را به آن‌ها بگوییم.» کارلوس همواره به بازیکنان توصیه کرده اخبار تیم را به بیرون ندهند. به همین دلیل وقتی حتی در هتل تیم ملی برای دو بازیکن مشکلی پیش می‌آید، کسی خبر را نمی‌فهمد. حتی وقتی دو بازیکن تیم ملی در اردو کل‌کل می‌کنند و بحث‌شان بالا می‌گیرد، باز خبر بیرون نمی‌رود. بعد از دعوای معروف بیرانوند و سوشا مکانی در اردو که خبرش به گوش رسانه‌ها رسید، حساسیت کی‌روش بیشتر و بیشتر شد. در این سال‌ها همواره اخباری از اردو به بیرون آمده که ممیزی شده بوده و مسئولان دوست داشتند آن را در اختیار رسانه‌ها قرار دهند.

کارلوس، اما تصور می‌کند در دور جدید همکاری‌اش با تیم ملی، تا حدودی این قضیه از دستش در رفته است. اخیراً خبری منتشر شد مبنی بر اینکه یکی از اعضای کادر کی‌روش اخراج شده است. همچنین کارلوس معتقد است رسانه‌ها خبر حضور دستیار جدیدش را از قبل داشته‌اند. مورد اول واقعاً در رسانه‌ها دیده شده ولی مورد دوم نه، به همین خاطر ظاهراً کی‌روش حساسیت زیادی به خرج می‌دهد. شنیده می‌شود سرمربی تیم ملی در روز‌های اخیر از این بابت به تاج گلایه کرده و گفته ظاهراً افرادی هستند که از داخل فدراسیون، چنین اخباری را به بیرون می‌دهند. کی‌روش تأکید دارد باید این فرد یا افراد پیدا شوند و در این صورت، قطعاً کنار گذاشته خواهند شد.

البته در این سال‌ها همواره بحث جاسوس در فوتبال ایران داغ بوده ولی الزاماً خبر‌ها از کانال‌های افرادی که داخل تیم یا اطراف آن هستند، لو نمی‌رود. گاهی خبر‌ها از شخص ثالثی که هیچ پستی در یک باشگاه یا یک تیم ندارد، در اختیار رسانه‌ها قرار می‌گیرد ولی فعلاً کارلوس تصور می‌کند این‌طور نیست و اخبار را یکی از بین خودشان می‌دهد.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها