دروازه بان اسبق تیم ملی فوتبال ایران می گوید تمام حرف و حدیث هایی که در فوتبال ایران عنوان می‌شود هیچ سودی به دنبال نخواهد داشت.
کد خبر: ۱۱۶۳۶۰۲
نیما نکیسا: تیم ملی می تواند در جام ملت ها موفق باشد

به گزارش جام جم آنلاین، نکیسا خود سابقه بازی کردن در جام ملت های فوتبال آسیا را دارد. جام ملت های سال 96 امارات برای او بسیار به یادماندنی است. او در آن رقابت ها 21 ساله بود و با نیمکت نشین کردن عقاب آسیا یعنی احمدرضا عابدزاده به گلر اصلی تیم تحت هدایت محمد مایلی کهن تبدیل شده بود.

تیم ملی فوتبال ایران در آن دوره از رقابت ها به مقام سوم رسید. در جام ملت های 96 امارات علی دایی آقای گل شد.

نکیسا آن روزها ستاره ای محبوب برای فوتبال ایران بود اما بعد از گذشت 22 سال از آن روزها او حالا دیگر نقشی در فوتبال ایران ندارد و تقریبا محو شده است.

وی در گفت و گو با جام جم آنلاین عنوان کرد: «اینکه از فوتبال دور باشم برای خودم بهتر است. با این شرایط راحت ترم. تا جایی هم که بتوانم درباره چیزی صحبت نمی کنم. تجربه نشان داده است که صحبت کردن درباره فوتبال ایران هیچ فایده ای ندارد.»

نکیسا گفت: «من همیشه درباره مسائل مختلف فوتبالی صحبت می کردم. اما همه نقدها و حتی تشویق‌هایی که در فوتبال ایران انجام می شود بی فایده است. حرف هیچکس خریدار ندارد.»

دروازه بان اسبق تیم ملی فوتبال ایران افزود: «با تمام این حرف ها دوست دارم تیم ملی فوتبال کشورم اینبار در جام ملت های آسیا قهرمان شود. این تیم می تواند به چنین موفقیت بزرگی برسد. هر نتیجه ای هم که به دست بیاید کی روش پاسخگو است. باید ببینیم خروجی کی روش در جام ملت ها چیست. قهرمانی یا هر نتیجه دیگری.»

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰
فرزند زمانه خود باش

گفت‌وگوی «جام‌جم» با میثم عبدی، کارگردان نمایش رومئو و ژولیت و چند کاراکتر دیگر

فرزند زمانه خود باش

نیازمندی ها