تکلیف بازگشت سردار آزمون به تیم ملی به زودی مشخص می‌شود.
کد خبر: ۱۱۶۲۸۱۳
حضور سردار در تهران/ آیا آزمون، دعوت کی‌روش را می‌پذیرد؟

به گزارش جام جم آنلاین به نقل از نود ، اولین اردوی آمادگی تیم ملی فوتبال ایران برای حضور در جام ملت‌های آسیای ۲۰۱۹ امارات چند روزی است که آغاز شده است. کارلوس کی‌روش سرمربی تیم ملی که هنوز قراردادی با فدراسیون فوتبال امضا نکرده است، برای این اردو که در آن یک بازی دوستانه هم در تاشکند مقابل ازبکستان انجام می‌دهند، سردار آزمون مهاجم باشگاه روبین کازان روسیه که بعد از جام جهانی ۲۰۱۸ از تیم ملی خداحافظی کرده بود را دوباره به تیم ملی دعوت کرده است. سوالی که برای همه‌ی اهالی فوتبال وجود دارد این است که آیا سردار آزمون دعوت کی‌روش برای حضور دوباره در تیم ملی را قبول می‌کند یا اینکه روی تصمیم خودش مصر است و قصد ندارد دیگر در تیم ملی فوتبال ایران بازی کند.

آنچه که مسلم است سردار آزمون امروز در تهران حضور دارد. او روز گذشته در اینستاگرام خود به طرفدارانش اعلام کرد که برای دیدن فیلم مستند «سریک» که در مورد زندگی «سریک» اسب مسابقه‌ی سردار آزمون است و در ادامه زندگی صاحب سرشناس آن را به تصویر می‌کشد، به یکی از پردیس‌های سینمایی شهر تهران می‌آید.

این احتمال وجود دارد که آزمون در دو روز گذشته با هماهنگی با کی‌روش به مرخصی رفته باشد و انتظار می‌رود امروز با بازگشت به تهران در تمرینات شرکت کند.

با توجه به حضور سردار در تهران، نهایتا تا فردا تکلیف حضور دوباره‌ی او در تیم ملی مشخص می‌شود. اگر او در تمرین شرکت کند که مشخص می‌شود دعوت کی‌روش را پذیرفته است. اما اگر سردار به سر تمرین تیم ملی نرود با توجه به شناختی که از روحیات کارلوس کی‌روش سرمربی تیم ملی وجود دارد، می‌توان حدس زد که این مهاجم لژیونر فوتبال کشورمان، دیگر رنگ پیراهن تیم ملی را نمی‌بیند.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰
فرزند زمانه خود باش

گفت‌وگوی «جام‌جم» با میثم عبدی، کارگردان نمایش رومئو و ژولیت و چند کاراکتر دیگر

فرزند زمانه خود باش

نیازمندی ها