بازی های آسیایی 2018 امروز وارد روز دهم خود شد. امروز روز نسبتا کم هیجانی برای ورزش ایران در این رقابت ها بود.
کد خبر: ۱۱۶۱۴۸۹
نتایج ورزشکاران ایرانی در روز دهم بازی های آسیایی 2018

به گزارش جام جم آنلاین ، نتایج ورزشکاران ایرانی تا این لحظه از بازی های آسیایی جاکارتا را مرور می‌کنیم:

دوومیدانی:
- 200 متر مردان: حسن تفتیان در گروه دوم این مسابقات در رقابت با نمایندگان بحرین ژاپن، تایپه، قزاقستان، پاکستان، هنگ کنگ و لائوس موفق شد با ثبت رکورد 21.25 ثانیه نفر سوم این گروه شده و به نیمه نهایی صعود کند.

همچنین علی خدیور دونده سرعتی و ملی‌پوش به علت کشیدگی عضله پا که در رقابت چند روز قبلش در مرحله مقدماتی دوی 400 متر رقم خورد، در مرحله مقدماتی ماده 200 متر شرکت نکرد و انصراف داد.

- 200 متر زنان: الهام کاکلی نماینده ایران در مرحله مقدماتی و گروه خود چهارم شد. دونده سرعتی و ملی‌پوش ایران با ثبت زمان 25.12 ثانیه در مرحله مقدماتی 200 متر به نیمه نهایی راه پیدا نکرد و به کار خود پایان داد. کاکلی در مجموع در رده 23 جای گرفت.

- امیر مرادی – فینال 800 متر

کانوپولو:
- تیم کانوپولو مردان با وجود باخت 4 بر 3 مقابل مالزی به عنوان تیم دوم به نیمه نهایی صعود کرد.

اسکواش:
- تیم ملی اسکواش بانوان ایران صبح امروز دومین بازی خود را در مرحله گروهی مقابل هنگ‌کنگ برگزار کرد و 3 بر صفر مغلوب این تیم شد. در این دیدار فرشته اقتداری، غزال شریف‌پور 3 بر صفر به حریفان باختند و حدیث فرزاد نیز 3 بر یک باخت. فرزاد در اواسط ست سوم کمی دچار مصدومیت و کشیدگی عضله شد ولی تا انتها به بازی ادامه داد.

تیم اسکواش بانوان روز گذشته 3 بر صفر مغلوب هند شده بود و در ادامه مرحله گروهی عصر امروز به مصاف تایلند خواهد رفت. اندونزی و چین نیز دیگر حریفان دور مقدماتی تیم ایران هستند.

تیراندازی با کمان:
- در دیدار رده‌بندی رقابت‌های کامپوند تیمی بانوان، تیم ایران با ترکیب مینو عابدی، پریسا براتچی و فرشته قربانی به مصاف چین تایپه رفت و با نتیجه 226 بر 221 شکست خورد و به عنوان چهارمی بسنده کرد.

سوارکاری:
- مرحله نخست مسابقات رشته سوارکاری در بخش پرش تیمی از صبح امروز در جاکارتا آغاز شد و 68 سوارکار از 17 کشور (هر تیم چهار نفر) با هم رقابت کردند.

تیم ایران هم متشکل از فرهنگ صادقی، آریانا روانبخش، مسعود مکاری‌نژاد و داوود پوررضایی رقابت خود را برگزار کرد که بر اساس نتایج اعلام شده تیم ایران با توجه به امتیازات چهار سوار کار خود با قرار گرفتن در رده یازدهم از صعود به فینال بازماند. 10 تیم برتر از ساعت 14 در مرحله فینال برای کسب مدال رقابت خواهند کرد.

همچنین در رده بندی انفرادی مرحله نخست داوود پوررضایی و فرهنگ صادقی با قرار گرفتن در میان پنجاه نفر نخست، روز پنج شنبه در بخش انفرادی پرش رقابت خواهند کرد

کوراش:

- وزن 66- کیلوگرم، بهزاد وحدانی در دور نخست برابر «چان هو چنگ» از چین تایپه ضربه فنی شد و از دور مسابقات کنار رفت.

- وزن 66- کیلوگرم، قنبرعلی قنبری در دور نخست برابر «عثمان علی‌اف» از قرقیزستان را شکست داد و گام به مرحله بعدی گذاشت. وی در دور یک هشتم نهایی برابر «دوران دامن» از قزاقستان با ضربه فنی برنده شد تا با کسب دومین پیروزی خود به یک‌چهارم نهایی برسد.

- وزن 90+ کیلوگرم، جعفر پهلوانی در دور نخست برابر «خواکشیف» از تاجیکستان با اقتدار برنده شد. وی در مرحله یک‌هشتم نهایی با «پارکشیت کومار» هندی دیدار کرد و با ضربه فنی به پیروزی رسید تا با کسب دومین برد متوالی خود به یک‌چهارم نهایی برسد. پهلوانی در دور‌بعدی با «کورال اوت» از قرقیزستان مبارزه می کند.

- وزن 90+ کیلوگرم، محمدعلی ذاکری در دور نخست برابر «منصور سروری» از افغانستان در حالی که پیش بود٬ شکست خورد و حذف شد.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰
فرزند زمانه خود باش

گفت‌وگوی «جام‌جم» با میثم عبدی، کارگردان نمایش رومئو و ژولیت و چند کاراکتر دیگر

فرزند زمانه خود باش

نیازمندی ها