در آستانه اعزام تیم ملی بسکتبال ایران به بازی های آسیایی جاکارتا سرمربی این تیم یعنی مهران شاهین طبع با امیدواری به نتیجه گیری این تیم در آن رقابت ها نگاه می کند.
کد خبر: ۱۱۵۹۳۷۳
سرمربی تیم ملی بسکتبال در گفتگو با جام جم آنلاین: در اندونزی حرفه ای پیش می رویم

به گزارش جام جم آنلاین ، مهران شاهین طبع سرمربی تیم ملی بسکتبال ایران در گفتگو با جام جم آنلاین عنوان کرد: بازیکنان سخت‌ترین تمرینات را پشت سر گذاشته‌اند. این بازیکنان بسیار زحمت کشیده‌اند و فدراسیون هم برای این تیم بسیار تکاپو داشته است. ما در جاکارتا بازی به بازی پیش خواهیم رفت. برای هر بازی از لحاظ ذهنی و انگیزشی شرایط بسیار خوبی به وجود خواهیم آورد. پیش بینی از نتایج درست نیست و ما فقط بر اساس شرایط، کاملا حرفه‌ای پیش می‌رویم. تیم ملی بسکتبال ایران تیم با ظرفیتی است و بازیکنان با انگیزه‌ای هم دارد.

شاهین طبع افزود: از روند تدارکاتی تیم رضایت کامل دارم. تمام برنامه‌ها‌یی که مد نظر داشتیم در این روند تدارکاتی پیاده کردیم و به خواسته‌های خود رسیدیم. ما در راه طولانی آماده سازی گاهی اوقات برخی از بازیکنان را در اختیار نداشتیم که این کاملا طبیعی است. کمپ‌های تمرینی ما گاهی اوقات طولانی بود و بازیکنان را در اختیار نداشتیم اما گاهی هم لیگ تعطیل بود و از لحاظ در اختیار داشتن بازیکنان دستمان بازتر بود.

وی در ادامه گفت: تیم ملی بسکتبال دوران اوج دارد و گاهی اوقات نیز از اوج فاصله می‌گیرد. این یک اتفاق بسیار بدیهی است و حتی بهترین تیم‌های ملی بسکتبال دنیا در مقاطع زمانی مختلف این شرایط را پشت سر می‌گذارند. تیم ایران هم نیاز به این دارد که کم‌کم جوان‌تر شود. البته بازیکنان جوان باید در کنار باتجربه ترها در تیم ملی باشند و تلفیقی از آنها تیم را تشکیل بدهد. الان ما چنین شرایطی در تیم ملی داریم و جوان تر ها و باتجربه ترها کنار هم هستند.

سرمربی تیم ملی بسکتبال ایران در پایان با تاکید بر حمایت همه جانبه نهادها و رسانه ها از تیم ملی بسکتبال در آستانه اعزام به بازی های آسیایی گفت: رسانه ها بسیار قابل احترام هستند و حمایت آنها را نیاز داریم. آنها از ما انتقادهای سازنده ای دارند و به رشد ما کمک می کنند.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰
فرزند زمانه خود باش

گفت‌وگوی «جام‌جم» با میثم عبدی، کارگردان نمایش رومئو و ژولیت و چند کاراکتر دیگر

فرزند زمانه خود باش

نیازمندی ها