کارلوس کی‌روش، این‌بار گزینه سرمربیگری کلمبیا

پیشنهاد جدیدی که جدی نیست!

گوشمان از شنیدن این حرف‌ها پر است. این ضرب‌المثلی است که معمولا وقتی کسی بارها ادعایی می‌کند و آن را انجام نمی‌دهد به کار می‌برند.
کد خبر: ۱۱۵۸۹۲۱
پیشنهاد جدیدی که جدی نیست!

به گزارش جام جم آنلاین، روزنامه جام جم نوشت: مثالی که حالا درباره کارلوس کی روش صدق می‌کند. پس از جام جهانی سرازیر شدن پیشنهاد‌ها به سرمربی تیم ملی ایران شدت گرفته و ظاهرا کی روش بسیار سردرگم است و نمی‌تواند از بین پیشنهادهایی که دارد یکی را انتخاب کند! مصر، الجزایر، آفریقای‌جنوبی و... همه پیشنهادهایی بودند که کی‌روش داشت و البته یکی یکی تکذیب شدند تا امروز که خبر رسیده کارلوس گزینه تیم ملی کلمبیاست.

براساس نوشته رسانه‌های کلمبیایی،آینده خوسه نستور پکرمن اصلا مشخص نیست. فدراسیون فوتبال کلمبیا در تلاش است سرمربی آرژانتینی را راضی کند تا او قرارداد جدیدی با این تیم امضا کند. با این حال فدراسیون این کشور گزینه‌های دیگری را مدنظر قرار داده است تا در صورت جدایی پکرمن یکی از آنها سرمربی تیم ملی شود.

خراردو مارتینوی آرژانتینی جدیدترین گزینه برای مربیگری در کلمبیا مطرح شده است. او که سابقه هدایت تیم ملی آرژانتین را داشته است، می‌تواند جایگزین مناسبی برای پکرمن باشد. با این حال مارتینو تنها گزینه نیست و در این میان نام خوآن کارلوس اوسوریو و کارلوس کی‌روش دیده می‌شود.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰
فرزند زمانه خود باش

گفت‌وگوی «جام‌جم» با میثم عبدی، کارگردان نمایش رومئو و ژولیت و چند کاراکتر دیگر

فرزند زمانه خود باش

نیازمندی ها