علیرضا جهانبخش به تازگی به تیم برایتون انگلیس پیوسته است و از این پس او را در لیگ برتر انگلیس خواهیم دید.
کد خبر: ۱۱۵۷۰۸۸
جهانبخش: امیدوارم سردار برگردد / احترام برای من از جت شخصی مهم‌تر است

به گزارش جام جم آنلاین ، علیرضا جهانبخش به تازگی گفتگوی مفصلی با خبرگزاری تسنیم داشته که بخشهای مهم آن را برایتان نقل می کنیم:

دلیل انتخاب برایتون: برخی نوشتند من در آپشن قرارداد و میزان پاداش با لستر به توافق نرسیدم، در حالی که پیشنهاد مالی لستر خیلی بهتر از برایتون بود. چیزی که برای خودم اهمیت داشت، این بود که برایتونی‌ها نشان دادند که علاقه زیادی به جذب من دارند و برای آن تمام تلاش خود را انجام دادند. احترام گذاشتن‌ها، شرایطی که گذاشتند تا من را در اختیار بگیرند و... همه برایم ارزشمند بود.

سفر با جت شخصی به انگلیس: موضوع جت شخصی و اتفاقاتی که افتاد برای خودم آپشن نبود و حتی یک روز قبل از انتقال هم از این ماجرا خبر نداشتم و در پاریس متوجه این موضوع شدم. مهم‌ترین چیزی که برایم اهمیت داشت، این بود که به عنوان یک ایرانی در این انتقال احترام ببینم و همه بدانند که بازیکن ایرانی و فرهنگ ایرانی چقدر قابل احترام است. این اتفاق از این نظر برای من قابل ارزش بود و احترام و ارزشی که قائل شدند، برای من رضایت‌بخش‌تر بود تا سفر با جت شخصی.

درخواست برای معافیت ملی پوشان سرباز: وقتی تورنمنت‌های مهم و موفقیت تیم ملی تا این اندازه تأثیرگذاری دارد، بچه‌ها می‌خواهند خیال راحتی داشته باشند، اینکه مسیر راحت باشد و بدون دغدغه راهی اردوها و تمرینات شوند. این اصلی‌ترین خواسته‌ای بود که از طرف بچه‌ها مطرح شد.

خداحافظی سردار: من از سردار خواستم بیشتر فکر کند و تصمیمی عجولانه و احساسی نگیرد و با مشورت‌ها تصمیم نهایی‌اش را اعلام کند، اما فکر می‌کنم در آن برهه زمانی خیلی فشار روی سردار آمد و بحث بیماری مادرش هم واقعاً مطرح بود و خداحافظی‌اش مربوط به فشارها نبود. حالا هم امیدوارم اتفاقی که می‌گویند و مربوط به بازگشت سردار است، رقم بخورد، چون هم تیم ملی به سردار و هم سردار به تیم ملی نیاز دارند. این یک موضوع دوطرفه است و خیلی‌ها آرزو می‌کنند به تیم ملی برسند و برای ما و سردار هم این‌گونه است.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها