صادق محرمی مدافع فصل گذشته پرسپولیس به تازگی به تیم دیناموزاگرب کرواسی پیوسته و گفته می شود در شش ماه آینده قیمت او دو برابر خواهد شد.
کد خبر: ۱۱۵۵۹۳۹
اشتباه بزرگ مدافع ایرانی لیگ کرواسی!

به گزارش جام جم آنلاین از اسکای اسپورت، مدافع راست ایرانی دینامو زاگرب در نخستین بازی رسمی برای این تیم که با تساوی به پایان رسید، گل به خودی زد.

در مسابقه افتتاحیه فصل ۱۹-۲۰۱۸ لیگ یک کرواسی تیم دینامو زاگرب که صادق محرمی، مدافع راست سابق پرسپولیس و خرید جدیدش را از ابتدا در ترکیب داشت، از ساعت ۲۲:۳۰ جمعه شب در استادیوم ماکسیمیر زاگرب میزبان رودش، تیم هشتم جدول فصل قبل بود.

صادق محرمی دیشب نخستین بازی رسمی خود را در لیگ یک کرواسی انجام داد.

در دقیقه ۲۶ روی پاس در عرضی که تومسیلاو مرکونیچ، مهاجم رودش داشت، صادق محرمی با تکل به عقب در محوطه شش‌قدم که توپ را با پای چپ زد، به اشتباه دروازه خودی را باز کرد تا در نخستین بازی برای دینامو زاگرب با بدشانسی مواجه شود.

در حالی که با این اشتباه محرمی دینامو زاگرب در آستانه نخستین شکست فصل قرار داشت، دینو پریچ در سومین دقیقه وقت‌های تلف شده دروازه «رودش» را باز کرد تا تیمش از باخت نجات پیدا کند و به تساوی یک بر یک برسد.

صادق محرمی در این مسابقه به طور کامل در ترکیب دینامو زاگرب برابر «رودش» حضور داشت ولی مشخص نیست در دیدار برگشت تیمش در مرحله پلی‌آف لیگ قهرمانان اروپا که سه‌شنبه شب هفته جاری خواهد بود به میدان می‌رود یا خیر.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰
فرزند زمانه خود باش

گفت‌وگوی «جام‌جم» با میثم عبدی، کارگردان نمایش رومئو و ژولیت و چند کاراکتر دیگر

فرزند زمانه خود باش

نیازمندی ها