سرمربی تیم فوتبال صنعت نفت آبادان:

مشکل کرار به ترامپ برمی‌گردد!

سرمربی تیم فوتبال صنعت نفت آبادان گفت: می‌توانم بگویم خیلی ساده سرمربیگری صنعت نفت را بر عهده گرفتم.
کد خبر: ۱۱۵۵۷۶۴
مشکل کرار به ترامپ برمی‌گردد!

به گزارش جام جم آنلاین از تسنیم، پائولو سرجیو در نشست خبری پیش از مسابقه تیمش مقابل سپاهان اظهار داشت: این بازی بسیار سختی برای ما خواهد بود، چون سپاهان بازیکنان باتجربه و خوبی در اختیار دارد.

وی ادامه داد: امیدوارم تیم ما اینقدر سازمان‌یافته باشد تا بازی سختی برای سپاهان رقم بزنیم.

سرمربی تیم صنعت نفت در مورد اضافه شدن دو بازیکن خارجی جدید به این تیم گفت: یک مهاجم پرتغالی به تیم ما اضافه شده است که شرایط بازی را دارد.

سرجیو در پاسخ به این پرسش که با توجه به تجربه‌اش در تیم‌های بزرگ آسیایی و اروپایی، چه اتفاقی افتاد که تصمیم گرفت به ایران بیاید، تصریح کرد: زندگی ورزشی همین است. دعوت‌نامه‌ای از باشگاه صنعت نفت دریافت کردم و با صحبت‌هایی که با مدیران این باشگاه داشتم، کارم را آغاز کردم. می‌توانم بگویم خیلی ساده سرمربیگری صنعت نفت را بر عهده گرفتم.

وی با بیان اینکه کارش را به خوبی در صنعت نفت آغاز کرده است، خاطرنشان کرد: ممکن بود اگر صبر می‌کردم، پیشنهادهای دیگری هم به من می‌رسید. تا این لحظه تمام تمرکزم را روی موفقیت تیم گذاشته‌ام. حضور در ایران تجربه جدیدی برای من خواهد بود و امیدوارم در این راه به موفقیت برسم. به همراه بازیکنان، تماشاگران و همه اعضای مجموعه، یکی هستیم و امیدوارم موفقیت‌هایی برای صنعت نفت به دست بیاورم.

سرمربی صنعت نفت آبادان در پاسخ به پرسشی درمورد کرار جاسم و اینکه گفته می‌شود بازیکن عراقی نفتی‌ها قصد ترک این تیم را دارد، گفت: در مورد کرار نمی‌توانم پاسخ دقیقی بدهم، اما مشکلی برای او پیش آمده که به ترامپ رئیس جمهور آمریکا برمی‌گردد و نمی‌توانم این موضوع را باز کنم! این مشکل در حال برطرف شدن است و کرار در تمرینات شرکت می‌کند. این بازیکن هنوز در آبادان است و به اصفهان نیامده است.

سرجیو در مورد برگزاری دیدار تیمش مقابل سپاهان، بدون حضور تماشاگران اظهار داشت: بابت این موضوع متأسفم. فوتبال با تماشاگران معنی پیدا می‌کند و یک مسابقه فوتبال بدون حضور هواداران، مانند غذای بدون نمک و فلفل است!

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها