داور بین‌المللی فوتبال کشورمان گفت: وقتی نمره من و کمک‌هایم در لیگ برتر بالا بوده است، چرا نباید تحت عنوان داوران حاضر در جام جهانی تجلیل شویم؟
کد خبر: ۱۱۵۵۳۰۱
فغانی: چرا نباید من و کمک‌هایم به عنوان برترین داور سال انتخاب شویم؟!/ در سالن خالی از ما تجلیل کردند

به گزارش جام جم آنلاین ، علیرضا فغانی درباره مراسم برترین‌های لیگ هفدهم که شب گذشته برگزار شد، اظهار داشت: اگر تیم داوری ما (علیرضا فغانی، رضا سخندان و محمدرضا منصوری) افتخاری کسب کرده و در جام جهانی قضاوت کرده است، چه لزومی دارد که اگر نمره‌مان در لیگ برتر هم بالا بوده، افراد دیگری به عنوان برترین داور و کمک داور انتخاب شوند؟ حالا فرقی نمی‌کند آقای حیدری باشد یا بنیادی‌فر، بحث این است که نمره من و کمک‌هایم در لیگ برتر بالا بود، اما تحت عنوان داوران حاضر در جام جهانی تجلیل شدیم! چه لزومی دارد که نخواهند نام ما را به عنوان داوران برگزیده اعلام کنند؟

وی در ادامه افزود: مهمترین افتخار ورزش ایران در هفته‌های اخیر تیم داوری کشورمان بود که در جام جهانی افتخار کسب کرده و بازی رده‌بندی را هم قضاوت کرد، اما مسئولان گذاشتند تا قبل از اعلام نام وحید امیری که در سالن حضور نداشت، از ما تجلیل کنند. آنهم پس از اینکه سه ساعت از زمان آغاز مراسم گذشته و سالن خالی بود. چرا شأن ما را رعایت نمی‌کنید؟

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها