سرمربی تیم فوتبال پرسپولیس گفت: به همه شاگردانم اطمینان و اعتماد دارم و مطمئن باشید با همان انگیزه و بلندپروازی قبل فصل را شروع می‌کنیم.
کد خبر: ۱۱۵۵۱۷۰
برانکو: چرا نباید با مسلمان احوالپرسی کنم؟!

به گزارش جام جم آنلاین ، برانکو ایوانکوویچ در مراسم انتخاب برترین‌های فصل 97-1396 اظهار داشت: به طور خاص به همه افرادی که جوایز برترین‌ها را دریافت کردند، تبریک می‌گویم.

وی افزود: یکی از زیباترین لحظه‌هایی که ما تجربه می‌کنیم همین لحظات است و به خاطر همین دقایق است که تلاش کرده و زحمت می‌کشیم. این جوایز در واقع جوایز جمعی هستند و نه فردی، چرا که نشانه کار گروهی است. به خاطر همین مسئله از مدیریت پرسپولیس تشکر می‌کنم، چرا که اگر زحمات آنها نبود این موفقیت‌ها به دست نمی‌آمد. از کادرم تشکر می‌کنم که زحمات زیادی کشیدند و تشکر بیشتر را از بازیکنانم‌ دارم که مطمئناً تلاش آنها خاص‌تر و بیشتر بود.

سرمربی تیم فوتبال پرسپولیس خاطر نشان کرد: اما لازم می‌دانم تشکر اصلی را از هواداران‌مان داشته باشم، چرا که ما هر موفقیتی به دست می‌آوریم برای خوشحال کردن آنهاست. در ادامه یک صحبت کوتاه دارم و آن که از همه تشکر می‌کنم.

برانکو تصریح کرد: خوشحالم که توانستیم در فصلی که گذشت موفقیت‌های سال قبل را تکرار کنیم و این موفقیت راحت به دست نیامد. قطعاً همه ما تلاش می‌کنیم که این روند ادامه پیدا کند.

وی در ارتباط با جدایی نفراتی از قبیل وحید امیری، محسن مسلمان، فرشاد احمد‌زاده و صادق محرمی از تیمش یادآور شد: طبیعی است که از دست دادن این بازیکنان که از نفرات فیکس ما بودند فقدان بزرگی برای ما خواهد بود، اما من به همه بازیکنان تیمم اعتماد و اطمینان دارم. اعتقاد دارم با همان انگیزه و بلندپروازی همیشگی برای کسب موفقیت‌های بیشتر تلاش خواهیم کرد تا دل هواداران را شاد کنیم. اگرچه می‌دانیم کارمان خیلی سخت است. اما من به همه بازیکنانی که داریم اطمینان دارم و با همان شرایط تا نیم‌فصل تیم را در شرایط مناسب نگه خواهیم داشت.

سرمربی تیم فوتبال پرسپولیس راجع به برگزاری مراسم بهترین‌ها گفت: برگزاری چنین مراسم‌هایی باشکوه است. به‌هرحال چند سال است که این مراسم در ایران برگزار می‌شود و بهترین‌ها جوایز خود را دریافت می‌کنند و قطعاً آنها زحمات زیادی می‌کشند تا این جوایز را کسب کنند.

سرمربی تیم فوتبال پرسپولیس در خصوص اینکه خیلی‌ها فکر می‌کردند حسینی به جای بیرانوند به عنوان بهترین دروازه‌بان‌ها انتخاب شود، گفت: من فکر می‌کنم همه بازیکنان ما که انتخاب شدند استحقاق داشتند، چون ما در کل فصل موفق بودیم و همه بازیکنانم استحقاق این انتخاب را داشتند. بازیکنان استقلال مانند حسینی، جپاروف و ابراهیمی هم خیلی خوب بودند. ما قهرمان بودیم و اقتدارمان را نشان دادیم، باید بگویم که این انتخاب همه مربیان بود.

وی در خصوص اینکه آیا با محسن مسلمان سلام علیک کرده است و اینکه او از عدم انتخابش به عنوان بهترین پاسور ناراحت بود، تصریح کرد: چرا نباید با مسلمان احوالپرسی کنم؟! من با او سلام علیک کردم و مشکلی نیست. درباره انتخاب نشدن مسلمان هم باید بگویم نمی‌توانم در مورد جزئیات صحبت کنم و کارشناسان باید نظر بدهند.

برانکو در مورد این موضوع که سیدجلال حسینی از اینکه نظرش را در مورد بهترین‌ها نپرسیده بودند، ناراحت بود، عنوان کرد: من در مورد انتخاب بهترین بازیکن و بهترین مدافع، به سیدجلال رأی دادم، چون او استحقاقش را داشت.

سرمربی تیم فوتبال پرسپولیس در خصوص احتمال تغییر زمان دیدار سوپرجام گفت: من از این موضوع اطلاع ندارم. برنامه بازی‌ها دو ماه پیش به دست ما رسید و ما طبق آن برنامه‌ریزی کردیم. ما خیلی خوشحال می‌شدیم نتیجه این دیدار در زمین تعیین می‌شد. وقتی اردوهای تیم ملی و بازی‌های لیگ قهرمانان آسیا پیش روی ماست، برای‌مان داستان سوپرجام تمام شده است.

وی در خصوص اینکه در حین برگزاری مراسم، سروش رفیعی هم با تیم فولاد خوزستان توافق کرد، افزود: او بازیکن ماست و بهتر بود که بازی کند. چرا در مورد شیری چیزی نمی‌پرسید؟!

برانکو در خصوص اینکه به تازگی در مطلبی عنوان شده که دالیچ (سرمربی تیم ملی کرواسی) پیشنهاد تیم ملی ایران را رد کرده است، خاطر نشان کرد: من از این موضوع خبر ندارم. من فقط می‌دانم دالیچ تا یک هفته دیگر هم تصمیم نمی‌گیرد، چون هنوز در مورد کرواسی هم تصمیم نگرفته است.

وی در خصوص اینکه آیا مطالباتش را از باشگاه پرسپولیس دریافت کرده است، گفت: امروز در مراسم جشن هستیم و وقت جشن گرفتن است.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها