282 بازی در لیگ‌های اروپایی، 63 گل و 55 پاس گل نشان از کارنامه قابل قبول و قابل دفاع مارکوس نویمایر گزینه استقلالی‌ها دارد اما نکته‌ای که هواداران استقلال را نگران می‌کند مصدومیت‌های سریالی این هافبک آلمانی است.
کد خبر: ۱۱۵۴۱۶۸
استقلال و دوباره یک بازیکن مصدوم!

به گزارش جام جم آنلاین ، خراسان ورزشی نوشت: اولین مصدومیت جدی نویمایر به سال 2010 برمی‌گردد. این هافبک آلمانی در اواخر سال 2010 بر اثر یک مصدومیت شدید از ناحیه پا 181 روز از میادین دور بوده و با توجه به دوری 6 ماه از میادین احتمالا این مصدومیت چیزی جز پارگی رباط صلیبی نبوده است. بعد از این مصدومیت سریال خانه‌نشینی‌های نویمایر آغاز شده و طبق اطلاعات موجود در سایت ترانسفرمارکت این بازیکن از سال 2014 با 7 مصدومیت مختلف دست و پنجه نرم کرده است؛ مصدومیت‌هایی که هر کدام 10 روز تا 2 ماه این بازیکن را از میادین دور نگه داشته‌ بودند.

عملکرد نویمایر در فصل گذشته نیز نشان می‌دهد که این بازیکن 32 ساله از نظر جسمانی شرایط ایده‌آلی ندارد. هافبک مدنظر استقلالی‌ها فصل گذشته عضو تیم کاسیمپاسای ترکیه بوده و از 3060 دقیقه ممکن برای تیمش فقط 989 دقیقه بازی کرده است. این بازیکن فقط در هفته‌های چهارم و پنجم فصل گذشته 90 دقیقه در ترکیب تیمش حضور داشته و در بقیه بازی‌ها یا به عنوان بازیکن تعویضی در نیمه دوم به میدان آمده و یا در بازی‌هایی که در ترکیب اصلی حضور داشته در دقیقه‌های ابتدایی نیمه دوم جای خود را به بازیکن دیگری داده است؛ چیزی که نشان می‌دهد هافبک مدنظر شفر شرایط حضور 90 دقیقه‌ای در میدان را ندارد.

با توجه به این شرایط به احتمال زیاد شفر قصد دارد از این بازیکن آلمانی به عنوان آلترناتیوی برای تعویض و تغییر جریان بازی استفاده کند؛ انتخابی که البته با توجه به قیمت ارز در کشورمان برای باشگاه‌های ایرانی به هیچ عنوان مناسب و اقتصادی نیست و احتمالا استقلالی‌ها برای جذب این بازیکن نه‌چندان آماده باید زیر بار حقوق یورویی بروند.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰
فرزند زمانه خود باش

گفت‌وگوی «جام‌جم» با میثم عبدی، کارگردان نمایش رومئو و ژولیت و چند کاراکتر دیگر

فرزند زمانه خود باش

نیازمندی ها