هری کین مهاجم 25 ساله تیم ملی فوتبال انگلیس عنوان آقای گلی جام جهانی 2018 روسیه را به دست آورد.
کد خبر: ۱۱۵۳۶۷۴
هری کین، عجیب‌ترین آقای گل تاریخ جام جهانی! (طرح ویژه)

به گزارش جام جم آنلاین ، او با شش گل زده این عنوان را به دست آورد. به این ترتیب او پس از گری لینه‌کر که در جام جهانی 1986 آقای گل شد دومین انگلیسی آقای گل تاریخ جام جهانی است.

اما نحوه آقای گل شدن کین بسیار عجیب است و او را در زمره ضعیف ترین آقای گل های تاریخ جام جهانی قرار می دهد.

هری کین بیش از همه عنوان آقای گلی خود را مدیون ۲ تیم نسبتا ضعیف گروه G جام جهانی است. او در بازی نخست انگلیس برابر تونس مرد اول میدان بود و ۲ گل به این تیم آفریقایی زد. در بازی دوم هم کاپیتان سه شیرها به یکی از ضعیف ترین تیم های جام بیست و یکم ۳ گل زد تا در همان گام دوم خودش را ۵ گله کند. گل ششم هری کین هم در مرحله حذفی به کلمبیا بود که البته از روی نقطه پنالتی به ثمر رسید و از آن پس دیگر پای امید اول گلزنی تیم ملی فوتبال انگلیس به گل باز نشد.

نکته بسیار جالب تر اینکه از این شش گل سه گل از روی نقطه پنالتی به ثمر رسیده است! هری در دیدار با پاناما نیز وقتی قصد داشت از مسیر شوت یکی از همبازیانش کنار برود، توپ به پایش برخورد کرد و به تور چسبید تا یک گل کاملا شانسی به ثمر برساند و یک هت تریک به نامش ثبت شود.

اگر بخواهیم ۶ گل هری کین را تفکیک کنیم، به این نتیجه می رسیم؛ ۳ پنالتی، ۲ گل روی کرنر و یک گل هم به صورت اتفاقی.

به هر حال گل هایش شانسی باشند، از روی نقطه پنالتی به ثمر رسیده باشند و یا هر چیز دیگری او اکنون آقای گل بیست و یکمین دوره جام جهانی است و از بسیاری از ستاره های این جام سبقت گرفته هر چند خود نیز ستاره بزرگی است.

این طرحی است که برای آقای گلی او در نظر گرفته شده است:

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها