رده بندی جام جهانی 2018 روسیه ؛

امشب، انگلیس - بلژیک ؛ جذاب‌تر از فینال؟!

تیم های ملی فوتبال انگلیس و بلژیک در رده بندی جام جهانی 2018 روسیه امشب به مصاف هم می روند.
کد خبر: ۱۱۵۳۱۸۷
امشب، انگلیس - بلژیک ؛ جذاب‌تر از فینال؟!

به گزارش جام جم آنلاین ، دیدار دو تیم انگلیس و بلژیک از ساعت 18:30 در ورزشگاه سن پترزبورگ و به قضاوت تیم داوری کشورمان (فغانی، سخندان و منصوری) برگزار می‌شود.

این دو تیم در مرحله گروهی نیز با هم بازی کردند که نتیجه اش یک بر صفر به سود بلژیک شد. بسیاری دیدار رده بندی را بهتر و جذاب تر از دیدار فینال ارزیابی می کنند.

آمار مسابقه:

2 تیم تاکنون ۲۲ بار مقابل هم قرار گرفتند که انگلیس ۱۵ پیروزی به دست آورده و بلژیک فقط دو بار پیروز شده است. پنج مسابقه هم مساوی شده.
برای دومین بار است که 2 تیم در یک دوره از رقابت‌های جام جهانی، دوبار با هم بازی می‌کنند. نخستین بار در جام جهانی ۲۰۰۲ بود که برزیل و ترکیه پس از بازی در مرحله گروهی، در نیمه نهایی نیز به یکدیگر برخورد کردند که برزیل پیروز و فینالیست شد.
تا پیش از این بهترین مقام تاریخ بلژیک در جام جهانی، مقام چهارم در جام جهانی ۱۹۸۶ بود که در آن سال در دیدار رده بندی چهار بر دو به فرانسه باخته بودند.
انگلیس فقط یک بار در دیدار رده بندی جام جهانی حاضر بوده که به سال ۱۹۹۰ برمی گردد که آن‌ها نیز 2 بر یک به ایتالیا باختند. به این ترتیب هر تیمی بازی امشب را ببرد به نخستین مدال برنز خود در تاریخ جام جهانی دست می‌یابد. برای بلژیکی‌ها بهترین مقام تاریخشان نیز می‌شود.
بلژیک فقط 2 بازی از ۲۶ مسابقه‌ای که تحت هدایت روبرتو مارتینز برگزار کردند را باخته اند. (2 بر صفر مقابل اسپانیا در سال ۲۰۱۶ و یک بر صفر مقابل فرانسه در نیمه نهایی جام جهانی ۲۰۱۸).
انگلیس در 2 مسابقه ابتدایی خود در این جام مقابل تونس و پاناما در مجموع ۱۵ شوت در چارچوب زد، اما در چهار بازی بعدی خود در محموع فقط هشت شوت در چارچوب داشت (۲ شوت در هر مسابقه).
هری کین از انگلیس با 6 گل زده در صدر جدول گلزنان جام جهانی قرار دارد و شانس زیادی برای کسب عنوان آقای گلی این رقابت‌ها دارد. البته لوکاکو از بلژیک نیز چهار گله است و او نیز می‌تواند امیدوار باشد.

ترکیب احتمالی بلژیک:

کورتوا، کمپانی، الدرویرلد، ورتونگن، ویتسل، دی بروینه، کاراسکو، مونیر، هازارد، مرتنز، لوکاکو

ترکیب احتمالی انگلیس:

پیکفورد، استونز، مگوایر، واکر، هندرسون، تریپیر، اشلی یانگ، دله علی، لینگارد، استرلینگ، کین

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰
فرزند زمانه خود باش

گفت‌وگوی «جام‌جم» با میثم عبدی، کارگردان نمایش رومئو و ژولیت و چند کاراکتر دیگر

فرزند زمانه خود باش

نیازمندی ها