رئیس کنفدراسیون فوتبال آسیا به ستایش از عملکرد تیم های قاره کهن در جام جهانی روسیه به ویژه ایران پرداخت.
کد خبر: ۱۱۵۱۸۱۵
رضایت رئیس AFC از عملکرد ایران در جام جهانی 2018

به گزارش جام جم آنلاین از ایسنا، تیم های آسیایی در جام جهانی 2018 روسیه نتوانستند انتظارات را بر آورده کنند و ژاپن تنها تیمی بود که توانست از گروه خود صعود کند و در نهایت آنها هم توسط بلژیک حذف شدند.

با وجود این شیخ سلمان، رئیس کنفدراسیون فوتبال آسیا از عملکرد نمایندگان آسیا راضی است.

او گفت‌: تیم‌ ‌ملی فوتبال ژاپن نمایش خوبی از خود نشان داد و می‌توانست به مرحله یک چهارم نهایی هم راه پیدا کند. آنها برابر تیم‌ ‌ملی بلژیک بازی بسیار خوبی را به نمایش گذاشتند اما در نهایت در یک دیدار دراماتیک تن به شکست دادند. همه به ستایش از این تیم پرداختند. عربستان هم توانست برابر تیم‌ ‌ملی مصر پیروزی ارزشمندی را به دست آورد و برابر اروگوئه هم نمایش خوبی داشت.

رئیس کنفدراسیون فوتبال آسیا در ادامه‌ صحبت‌های خود همچنین به تیم‌ ‌ملی فوتبال ایران اشاره کرد و گفت‌: تیم‌ ‌ملی فوتبال ایران هم تلاش زیادی از خود نشان داد و نزدیک بود که به دور بعد راه پیدا کند. از نظر سطح کیفی تیم‌ ‌ملی فوتبال ایران توانست خوب ظاهر شود. درباره تیم‌ ‌ملی فوتبال کره جنوبی نیز هم باید این را بگویم که این تیم شگفتی بزرگ جام جهانی را رقم زد و توانست قهرمان جام جهانی 2014 برزیل را از پیش رو بر دارند. کره نخستین پیروزی آسیا برای قهرمان جام جهانی را رقم زد.

شیخ سلمان در پایان صحبت‌های خود، ‌اضافه کرد: اما انتظارات از تیم‌ ‌ملی فوتبال استرالیا بیشتر بود و آنها تنها یک تساوی برابر دانمارک را به دست آوردند. در جام جهانی 2018 روسیه تیم‌های آسیایی چهار پیروزی را در مرحله گروهی ثبت کردند که این یک رکورد برای ما بود و نشان می‌دهد که عملکرد خوبی داشته‌ایم.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰
فرزند زمانه خود باش

گفت‌وگوی «جام‌جم» با میثم عبدی، کارگردان نمایش رومئو و ژولیت و چند کاراکتر دیگر

فرزند زمانه خود باش

نیازمندی ها