تیم‌ نوجوانان ایران در شیشمین روز مسابقاتی والیبال قهرمانی نوجوانان آسیا و انتخابی برد شیرینی در برابر هندوستان با نتیجه ۳ بر صفر گرفت.
کد خبر: ۱۱۵۱۶۹۰
ایران 3 – هند صفر؛ نوجوانان ایران جهانی شدند

به گزارش جام جم آنلاین به نقل از روابط عمومی فدراسیون والیبال ایران،در ششمین روز مسابقات والیبال قهرمانی نوجوانان آسیا و انتخابی جهانی دو تیم ایران و هندوستان ساعت ۱۸:۳۰ در سالن پورشریفی تبریز به مصاف هم رفتند.

این دیدار بین تیم های ایران و هندوستان برگزار شد که تیم‌نوجوانان ایران ‌توانست در ۳ ست پیاپی به ترتیب با نتایج:‌۲۵ بر ۲۲ ، ۲۵ بر ۱۳ و 25 بر 21 حریف خود را شکست داده تا ضمن کسب سهمیه حضور در مسابقات جهانی، راهی نیمه نهایی شود. تیم ایران در تمامی ست ها از حریف خود برتر بود و به ویژه در ست های دوم و سوم نمایش مقتدرانه ای داشت تا تیم هند که با خلق شگفتی چین مدعی را شکست داده بود، به آسانی مغلوب خود کند. تیم ایران در تمامی آیتم های مسابقه از حریف خود برتر بود و توانست در دیداری که اهمیت فوق العاده ای داشت به برتری دست پیدا کند و برای دیگر حریفان خط و نشان بکشد.

حضور پرتعداد هواداران تبریزی، الخصوص بانوان ورزش دوست که برای تشویق ایران آمده بودند و حضور معلولین جسمی حرکتی ورزشکار که تحت نظر بهزیستی تبریز در این مسابقه حاضر شده بودند در مورد توجه رسانه ها قرار گرفتند.

دکتر احمد ضیایی ریاست فدراسیون والیبال، امیرحسین منظمی دبیر کل فدراسیون، بهتاج مدیر کل ورزش و جوانان استان آذربایجان شرقی، راستگو فرماندار تبریز، قاسم تاجری، محمد عمده قیاسی، طهوری و عادل بناکار از پیشکسوتان والیبال در سالن حضور داشتند و از نزدیک این دیدار را تماشا کردند.

لازم به ذکر است که تیم هایی همچون چین،نیوزیلند،سریلانکا،ژاپن،پاکستان برای آنالیز این بازی حساس در سالن پورشریفی تبریز حاضر شدند.

تیم نوجوانان ایران فردا ساعت ۱۹:۰۰ در سالن پورشریفی تبریز به مصاف تیم ژاپن می‌رود که برنده آن دیدار در فینال مسابقات حضور میابد.

نورژان اومیرزاک از قزاقستان و عبدالرحمان شمس از قطر قضاوت این بازی را به عهده داشتند.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها