مهدی طارمی از جمله بازیکنانی است که در جام جهانی عملکرد خوبی داشت. اگر موقعیت از دست رفته او در بازی پرتغال را فاکتور بگیریم، او در مجموع عالی بازی کرد.
کد خبر: ۱۱۵۱۵۲۸
مهدی طارمی: با وجود کی‌روش، جام ملت‌ها مال ماست

به گزارش جام جم آنلاین ، درخشش طارمی مقابل اسپانیا بی نظیر بود. مهدی بویژه در نیمه دوم توانست چندین بار توپ را از حریف بگیرد. او عالی بازی کرد و در همان مسابقه هم می‌توانست گل بزند ولی کاملا بدشانس بود. طارمی در گفت‌وگو با جام جم توضیحاتی درباره آینده‌اش می‌دهد.

مهدی سوال اول این است که برای آینده چه تصمیمی خواهی گرفت؟ در الغرافه می‌مانی یا نه؟

قبل از جام جهانی که تمام تمرکزم را روی تیم‌ملی گذاشتم و دوست نداشتم به چیز دیگری فکر کنم. همه حواسم به ایران بود و می‌خواستم حضوری موفق در جام جهانی داشته باشم. تاکید کردم حتما بعد از بازی‌های روسیه در این باره تصمیم می‌گیرم.

الان زمانش رسیده است.

خب چند روزی نیاز به استراحت داشتم. فصل خیلی سختی را پشت سر گذاشتم. اتفاقاتی افتاد که باعث شد تا از نظر روحی و روانی تحت فشار باشم. مجبور شدم از پرسپولیس بروم و در قطر بازی کنم. در این باشگاه یک ریکاوری خوبی داشتم و بعد هم همراه تیم ملی به جام جهانی رفتم. در مجموع فصل سخت و خسته‌کننده‌ای داشتم و تصمیم گرفتم تا چند روز استراحت کنم. بزودی درباره آینده ام تصمیم می‌گیرم.

می‌خواهی در اروپا بازی کنی یا در آسیا بمانی؟

هدف اول من رفتن به اروپاست. دوست دارم به این قاره بروم و بازی در باشگاههای اروپایی را تجربه کنم. ولی هنوز هیچ چیز مشخص نیست.

البته چند سالی است همه می‌گویند مهدی باید به اروپا برود.

خودم هم دوست دارم این اتفاق بیفتد. سال گذشته خیلی تلاش کردم تا به یک باشگاه خوب اروپایی بروم. حاضر بودم از خیلی چیزها از جمله پول بگذرم و بروم. منتهی چون با باشگاه پرسپولیس قرارداد داشتم شرایط جور نشد. الان خودم دوست دارم به اروپا بروم و تجربه جدیدی کسب کنم. کما این‌که حضور در فوتبال قطر هم باعث شد تا تجربه خوبی به دست بیاورم که می‌تواند در آینده کمکم کند.

شایعاتی بود که شاید تو برگردی پرسپولیس.

خب من عاشق باشگاه پرسپولیس هستم و خودم را مدیون این باشگاه و طرفدارانش می‌دانم. دوست دارم یک روز دوباره پیراهن این باشگاه را به تن کنم منتهی الان باشگاه از نقل و انتقالات محروم است. امیدوارم این مشکل زود حل شود و پرسپولیس هم بتواند بازیکن بگیرد.

فکر می‌کنی این تیم قهرمان آسیا می‌شود؟

ان‌شاءا... که این اتفاق بیفتد. طرفداران پرسپولیس لیاقت بهترین‌ها را دارند. هر جا که باشم برای باشگاه آرزوی موفقیت می‌کنم و امیدوارم که موفق باشد.

یک سوال هم درباره ماندن کی‌روش در تیم‌ملی. ظاهرا توافق شده او در جام ملت‌ها هم سرمربی ایران باشد.

اگر ایران کارلوس کی‌روش را از دست می‌داد بزرگ‌ترین اشتباه تاریخ خود را می‌کرد. در هشت سال گذشته او یک تیم قدرتمند از ایران ساخته است. سال‌ها تیم اول آسیا بودیم. بازی‌های دوستانه نداشتیم و با وجود مشکلات، همواره ایران پرقدرت عمل کرد. او دیگر چیزی برای ثابت کردن ندارد چون برای همه ما ثابت شده است. امیدوارم همه از تیم‌ملی حمایت کنند. با کی‌روش قول می‌دهیم ان‌شاءا... در جام ملت‌های آسیا، جام را به‌دست بیاوریم و دل مردم را شاد کنیم. خودمان انگیزه زیادی داریم تا بعد از حذف از جام جهانی، در آسیا قهرمانی را به مردم هدیه بدهیم.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها