تیم ملی فوتبال انگلیس با برتری مقابل کلمبیا در ضربات پنالتی به یک چهارم نهایی جام جهانی 2018 صعود کرد. پیروزی انگلیس از این لحاظ تاریخی است که در تاریخ برای نخستین بار است که سه شیرها در ضربات پنالتی شکست نمی خورند.
کد خبر: ۱۱۵۱۵۲۷
پیروزی تاریخی تیم ملی انگلیس در جام جهانی (گزارش تصویری)

به گزارش جام جم آنلاین ،در آخرین بازی از مرحله یک هشتم نهایی جام جهانی 2018 روسیه، سه‌شنبه تیم‌‌‌های ملی انگلیس و کلمبیا در ورزشگاه اسپارتاک مسکو به مصاف هم رفتند که این بازی پس از تساوی یک -یک در وقت‌‌های معمول به وقت‌های اضافه و پس از آن به ضربات پنالتی کشیده شد، جایی که سه‌شیر با نتیجه 4 بر 3 برد و راهی مرحله یک چهارم نهایی شد تا برای اولین بار در جام جهانی در ضربات پنالتی پیروز شود.

در 90 دقیقه معمول این بازی گل‌های این بازی را هری کین برای انگلیس و یری مینا برای کلمبیا به ثمر رساندند.

کاپیتان سه‌شیر با گلی که در این بازی زد، با 6 گل در صدر جدول برترین گلزنان جام جهانی قرار گرفت و به کسب کفش طلای این رقابت‌ها نزدیک‌تر شد. او همچنین به دومین گلزن برتر انگلیس در تاریخ جام‌های جهانی بعد از گری لینکر 10 گله تبدیل شد.

تیم انگلیس پس از 12 سال توانست در جمع هشت تیم برتر جام‌جهانی قرار بگیرد.

در ضربات پنالتی، به ترتیب رادامال فالکائو، خوان کوادرادو، موریل ضربات خود را به گل تبدیل کردند اما ماتیاس اوریبه و کارلوس باکا ضربات‌شان را هدر دادند.

برای انگلیس هم هری کین، مارکوس رشفورد، تریپیه و اریک دایر ضربات خود را به گل تبدیل کردند اما جردن هندرسون ضربه‌اش (سومین ضربه) را به هدر داد.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰
فرزند زمانه خود باش

گفت‌وگوی «جام‌جم» با میثم عبدی، کارگردان نمایش رومئو و ژولیت و چند کاراکتر دیگر

فرزند زمانه خود باش

نیازمندی ها