دروازه‌بان تیم ملی فوتبال اسپانیا تقریبا هیچ یک از ضربات در چارچوب را نتوانست مهار کند.
کد خبر: ۱۱۵۱۰۹۱
آمار عجیبی که «دخه‌‌آ» ثبت کرد

به‌ گزارش جام جم آنلاین از ‌ایسنا، تیم‌ ‌ملی فوتبال اسپانیا یک‌شنبه شب در مرحله یک هشتم نهایی جام جهانی ۲۰۱۸ روسیه در ضربات پنالتی‌ مغلوب میزبان شد و از این مسابقات کنار رفت.

داوید دخه‌‌آ یکی از ضعیف‌ترین عملکردهای خود را در این رقابت‌ها به نمایش گذاشت. در چهار بازی که اسپانیا در این بازی‌ها انجام داد، دروازه‌بان منچستریونایتد ۱۲ ضربه در چارچوب به خود دید (با احتساب پنالتی‌ها مقابل روسیه و گل ایران که آفساید اعلام شد) که یازده توپ از خط دروازه‌ عبور کرد.

یعنی ۹۱.۶ درصد ضربات وارد دروازه‌ شدند. این آمار در حالی قابل توجه‌تر می‌شود که تیم‌ ‌ملی فوتبال اسپانیا در مرحله مقدماتی جام جهانی در ۱۰ بازی تنها سه گل دریافت کرد.

همه چیز در سوچی در تقابل با پرتغال کریستیانو رونالدو شروع شد. مهاجم رئال مادرید سه ضربه به سمت چارچوب زد که همه تبدیل به گل شدند (این بازی با نتیجه‌ سه بر سه به پایان رسید).

در دیدار دوم مقابل تیم‌ ‌ملی فوتبال ایران با وجود این که فشار نسبت به دیدار برابر پرتغال کم‌تر بود اما تنها ضربه‌ی در چارچوب به گل تبدیل شد. با این حال VARاین گل را قبول نکرد و اسپانیا توانست با یک گل پیروز شود. تا این لحظه ۱۰۰ درصد ضربات در چارچوب به گل تبدیل شده بود.

اسپانیا برابر مراکش شرایط مشابهی داشت. سه ضربه در چارچوب زده شد و دو گل به نام مراکش به ثبت رسید. دروازه‌بان ۲۷ ساله لاروخا پس از دو بازی تنها توانست یک ضربه را مهار کند.

در نهایت اسپانیا برابر کشور میزبان قرار گرفت و در نهایت این بازی به کابوسی برای لاروخا تبدیل شد.

اسپانیا پس از ۱۲۰ ‌دقیقه بیش از هزار پاس داد اما هیچ نتیجه‌ای نگرفت و دخه‌‌آ نیز عملکرد بهتری نسبت به دیدارهای گذشته نداشت.

هر پنج ضربه روس‌ها تبدیل به گل شد (یکی از این پنالتی‌ها در وقت‌های معمول بازی به ثمر رسید). دوباره ۱۰۰ درصد ضرباتی که به سمت دروازه‌ دخه‌‌آ زده شد به گل تبدیل شد.

دروازه‌بان اسپانیایی در حالی با جام جهانی خداحافظی کرد که کم‌ترین مهار توپ را در میان دیگر دروازه‌بانان حاضر در جام جهانی داشت.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰
فرزند زمانه خود باش

گفت‌وگوی «جام‌جم» با میثم عبدی، کارگردان نمایش رومئو و ژولیت و چند کاراکتر دیگر

فرزند زمانه خود باش

نیازمندی ها