حکومت کره جنوبی خدمت سربازی را برای افتخارآفرینان ورزشی و علمی لغو می‌کند و بازیکنان حاضر در جام جهانی ٢٠٠٢، مدال‌آوران المپیک یا تیم افتخارآفرین در مسابقات بیسبال با این قانون معاف شده‌اند.
کد خبر: ۱۱۵۰۸۶۷
بازیکنان کره جنوبی به ارتش تبعید می شوند؟

به گزارش جام جم آنلاین به نقل از ورزش سه ، طبق قانون سال ١٩٤٩، جوانان ١٨ تا ٣٥ساله باید دو سال خدمت سربازی انجام بدهند و اکنون بعضی ستاره‌های موسیقی و حتی فوتبال در حال گذراندن آن هستند.

علیرغم برد کره‌ای ها برابر آلمان اما به نظر نمی‌‎رسد که این قانون به تیم ملی کنونی برسد و بازیکنان باید به زودی برای سربازی به ارتش خود را معرفی کنند. هواداران کره‌ای این را ناعادلانه می‌دانند و این نظرات را در وبسایت رئیس جمهور کره جنوبی منتشر کرده و نوشته‌اند که خدمت سربازی استعدادهای بازیکنان را زیر سوال می‌برد، آنها به ما امید داده‌اند و نباید استعدادشان در ارتش نابود شود. سون هیونگ مین که سالانه ٥ میلیون دلار از تاتنهام درآمد دارد مهم‌ترین مساله هواداران کره است و آنها نمی‌خواهند که سربازی مانع از پیشرفتش بشود.

آنها این فرصت را دارند تا در جام ملت‌های آسیا این نتیجه را جبران کنند، اگرچه قدردانی مردم و رسانه‌ها از تیم ملی کره جنوبی، حکومت را برای معاف کردن‌شان از خدمت سربازی متقاعد نکرده و آنها برد تیم ملی‌شان برابر آلمان را نادیده گرفته‌اند، دونگ آه روزنامه معروف کره جنوبی با تیتر «ما به شما افتخار می‌کنیم» درباره این مساله نوشته است.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰
فرزند زمانه خود باش

گفت‌وگوی «جام‌جم» با میثم عبدی، کارگردان نمایش رومئو و ژولیت و چند کاراکتر دیگر

فرزند زمانه خود باش

نیازمندی ها