ملی‌پوشان مشمول خدمت سربازی تیم ملی کره جنوبی، فرصتی دیگر برای معاف شدن از انجام این خدمت به دست آورده‌اند.
کد خبر: ۱۱۵۰۴۴۷
علیرغم حذف، کره‌‌ای‌ها به معافیت سربازی امیدوار ماندند!

به گزارش جام جم آنلاین از تسنیم، تعدادی از بازیکنان تیم ملی کره جنوبی امیدوار بودند با صعود از مرحله گروهی جام جهانی 2018 به عنوان پاداش، مشمول معافیت از خدمت سربازی شوند با حذف تیم‌شان از این رقابت‌ها، این شانس را از دست دادند اما اکنون دولت کره جنوبی فرصتی دیگر برای کسب این معافیت در اختیار آنها قرار داده است.

یکی از بازیکنان هئونگ مین سون، هافبک تیم تاتنهام است که امیدوار بود با صعود تیمش ملی کشورش از رفتن به خدمت سربازی، اتفاقی که در دوران بازیگری حرفه‌ای او در لیگ برتر وقفه می‌انداخت، معاف شود اما باخت 2 بر یک تیم ملی کره جنوبی مقابل مکزیک در دور دوم رقابت‌ها سبب شد که این تیم آسیایی حتی با وجود پیروزی ارزشمند 2 بر صفر چهارشنبه شب مقابل آلمان هم نتواند صعود کند.

به همین دلیل او پس از باخت تیمش مقابل مکزیک در رختکن کره‌ای‌ها آنقدر ناراحت بود که کمتر کسی می‌توانست به او تسلی خاطر بدهد چون می‌دانست که برخلاف میلش باید به خدمت سربازی برود که او را مجبور به ترک فوتبال اروپا خواهد کرد.

اکنون اما ظاهراً دولت کره جنوبی فرصتی دیگر به مشمولان ملی‌پوش خدمت سربازی این کشور داده است که از پاداش معافیت بهره‌مند شوند و آن قهرمانی در بازی‌های آسیایی تابستان امسال در اندونزی است.

طبق قوانین کره جنوبی تمام شهروندان این کشور باید تا قبل از 28 سالگی خدمت سربازی 21 ماهه اجباری این کشور را انجام داده باشند اما در این میان معافیت‌‌هایی هم برای قهرمانان و مدال‌آوران رقابت‌های بین‌المللی از جمله المپیک و بازی‌های آسیایی در نظر گرفته شده است.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰
فرزند زمانه خود باش

گفت‌وگوی «جام‌جم» با میثم عبدی، کارگردان نمایش رومئو و ژولیت و چند کاراکتر دیگر

فرزند زمانه خود باش

نیازمندی ها