امید ابراهیمی: اگر داور اشتباه نکرده بود...

شرمنده مردم شدیم، ما را ببخشند

بدون شک یکی از بهترین‌ها بود در میانه میدان. امید ابراهیمی که کمتر کسی فکرش را می‌کرد در هر سه بازی جام‌جهانی فیکس باشد، فیکس بود و اتفاقا عملکرد خوبی هم داشت. هافبک دفاعی تیم ملی که استقلالی‌ها به او فرمانده می‌گویند، در بازی با پرتغال عملکرد فوق‌العاده‌ای داشت و به همراه سعید عزت‌اللهی اجازه نداد تا آنها بیش از اندازه در میانه میدان مانور بدهند.
کد خبر: ۱۱۵۰۱۹۷
شرمنده مردم شدیم، ما را ببخشند

به گزارش جام جم آنلاین ، پس از بازی با امید گپ زدیم او ناراحت بود، اما می‌گفت: «فوتبال همین است. ولی در این بازی حق ما پیروزی بود.»

امید به نظر خیلی خسته هستی. از بازی برای ما بگو.

فکر می‌کنم بیش از نیمی از مردم ایران بازی را تماشا کردند. بعید بدانم کسی از عملکرد ما ناراضی باشد. خدا را شکر می‌کنیم که سربلند بودیم، اما اگر صعود می‌کردیم که کار تمام بود. با این حال در فوتبال هر اتفاقی می‌افتد. شاید هم بدشانس بودیم که اگر نبودیم حالا راهی مرحله بعد شده بودیم.

اگر طارمی آن توپ را گل کرده بود و ...

نباید این‌طور به ماجرا نگاه کنیم. مثلا اگر بیرانوند آن پنالتی را نگرفته بود، یا فلان توپ گل می‌شد و... اینها همه اتفاق‌هایی هست که در فوتبال می‌افتد.

نظرت درباره داوری چیست؟

فوق‌العاده بد. عصبی‌مان کرده بود. واقعا نمی‌دانم درباره داور چه باید بگویم؟ هدف ما این بود که راهی مرحله بعد شویم، اما یکی از دلایلی که از این هدف دور شدیم داور بود. او یک پناتی صد‌در‌صد را برای ما نگرفت. بیشتر صحنه‌های 50 -50 را هم به نفع پرتغالی‌ها سوت زد.

آینده امید ابراهیمی، استقلال یا...

فعلا می‌خواهم استراحت کنم. واقعا خسته‌ایم. از مردم هم می‌خواهیم ما را ببخشند. حسابی شرمنده‌شان شدیم.

امید، کم اشتباه

در بازی ایران و پرتغال و در فاز دفاعی، بیشترین پاس را مرتضی پورعلی گنجی به امید ابراهیمی داد. در فاز هجومی نیز بیشترین پاس از سوی رامین رضائیان به سمت سردار آزمون صادر شد. در هر دو مورد 6 پاس. البته آمار بیشترین پاس سالم در بین بازیکنان ایران در مصاف با پرتغال مربوط است به امید ابراهیمی با 18 پاس سالم و 82 درصد دقت پاس. آمار احسان حاج‌صفی هم جالب بود. او 11 پاس داد که همه سالم بودند. این یعنی 100 درصد موفقیت در دادن پاس. در کل درصد موفقیت پاس بازیکنان ما در این بازی 69 درصد بود؛ یعنی 226 پاس بین بازیکنان ایران ردوبدل شد که 155 مورد آن سالم بود. پرتغالی‌ها هم 619 پاس به هم دادند.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها