بازیکن تیم ملی فوتبال ایران گفت:خداراشکر شرایط تیم ملی بسیار خوب است تلاش می کنیم که بتوانیم در بازی با پرتغال نتیجه بگیریم.
کد خبر: ۱۱۴۹۳۱۳
عزت اللهی :تلاش می‌کنیم در بازی با پرتغال نتیجه بگیریم/ کی‌روش معتقد بود داور می‌توانست مقابل اسپانیا به سود ما سوت بزند

به گزارش جام جم آنلاین به نقل از فارس ، سعید عزت الهی بازیکن تیم ملی فوتبال ایران در تمرین صبح امروز در خصوص شرایط تیم ملی قبل از بازی با پرتغال گفت:خداراشکر شرایط تیم ملی بسیار خوب است تلاش می کنیم که بتوانیم در بازی با پرتغال نتیجه بگیریم.

وی در ادامه گفت: بازی خوبی مقابل اسپانیا انجام دادیم این عملکرد خوب ما مقابل اسپانیا باعث شد توقع مردم ایران از تیم ملی بالاتر برود و مطمئنا وظیفه بازیکنان سنگین‌تر خواهد شد. امیدوارم با تلاش و همت بازیکنان بتوانیم نتیجه خوبی مقابل پرتغال کسب کنیم. مردم همیشه به ما لطف داشتند و تیم ملی را حمایت کردند. امیدواریم مانند بازی با اسپانیا در بازی با پرتغال از ما حمایت کنیم تا بتوانیم نتیجه خوبی کسب کنیم. حتی مردمی که در ایران هستند نیاز داریم تا ما را دعا کنند تا دل همه مردم را در بازی مقابل پرتغال شاد کنیم.

بازیکن تیم ملی فوتبال ایران در ادامه گفت: همه کادر فنی و بازیکنان به دنبال این هستند که در بازی با پرتغال نتیجه خوبی کسب کنند. تنها بازی سرنوشت‌ساز ما با پرتغال است، کادر فنی و بازیکنان همدل هستند بعد از ریکاوری تمام تمرکزمان برای بازی با پرتغال است تا بتوانیم با پیروزی دل مردم را شاد کنیم.

وی در ادامه گفت: کادر فنی و کی‌روش تلاش می‌کنند تا به بازیکنان جوان تجربه خوبی یاد بدهند. خیلی از بازیکنان همدل هستند زمانی که من در بازی با اسپانیا گل زدم و آفساید شد دیدید که چه حال و هوایی در نیمکت تیم ملی بوجود آمد. زمانی که فیلم بازی را مشاهده کردم متوجه شدم چه همدلی بین بازیکنان وجود دارد. مطمئن باشید تمام تلاش‌مان را می‌کنیم تا به عنوان یک سرباز برای کشورمان تلاش می‌کنیم. امیدوارم نتیجه خوبی کسب کنیم.

عزت‌اللهی در ادامه درخصوص اینکه آیا گلی که به اسپانیا زدی آفساید بود یا خیر گفت: من فکر نمی‌کردم که این گل آفساید باشد به هر حال زمانی که فیلم بازی را دیدیم آقای کی‌روش معتقد بود که می‌توانست داور به نفع ما سوت بزند به هر حال من کارشناس داوری نیستم در این خصوص باید کارشناسان صحبت کنند. من زمانی که گل را به ثمر رساندم خیلی خوشحال شدم و متوجه نشدم که داور گل را قبول نکرده و حس عجیبی داشتم. به هر حال فوتبال است و مهم این است که ما تمام تلاش‌مان را کردیم و حتی می‌توانستیم بازی را به تساوی بکشیم.

وی در پایان اظهار داشت: امیدوارم با تلاش بچه‌ها بتوانیم مقابل پرتغال نتیجه خوبی بگیریم ما باید تلاش زیادی انجام دهیم تا بدون بحث داوری یا هر موضوع دیگری سه امتیاز را کسب کنیم و به مرحله بعدی صعود کنیم. در حال حاضر تمام تمرکز بازیکنان موفق شدن تیم ملی است.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰
فرزند زمانه خود باش

گفت‌وگوی «جام‌جم» با میثم عبدی، کارگردان نمایش رومئو و ژولیت و چند کاراکتر دیگر

فرزند زمانه خود باش

نیازمندی ها