دو روز دیگر به برگزاری دیدار بسیار حساس و سرنوشت ساز ایران و پرتغال باقی مانده است، دیداری که فینال دیدارهای گروه B جام جهانی به شمار می رود.
کد خبر: ۱۱۴۹۳۰۰
دیلی‌میل: راه مهار رونالدو از دفاع ایران می‌گذرد

به گزارش جام جم آنلاین ، ایران در صورتی می تواند به یک هشتم نهایی جام جهانی برسد که بتواند تیم ملی فوتبال پرتغال را شکست بدهد. پیروزی مقابل قهرمان اروپا واقعا برای شاگردان کی روش امکان پذیر است، آن هم در شرایطی که سوپراستاری به نام رونالدو در ترکیب خود دارند؟

روزنامه دیلی میل انگلیس در گزارشی به مسابقه ایران و پرتغال پرداخته و تاکید کرده است ویژگی خوب دفاع کردن می تواند به تیم ایران کمک کند تا کریستیانو رونالدو را مهار کند.

این روزنامه نوشت: «پرتغال به دنبال پیروزی در این مسابقه است در حالی که تیم ایران کار را برای پرتغالی ها راحت نخواهد کرد. رونالدو که ثابت کرده بازیکن بسیار هجومی در جام جهانی است، این تیم را با چهار گل تا آستانه صعود قرار داده است. رونالدو اغلب به تنهایی کار پرتغال را پیش برده است. ایرانی ها به دفاع خودشان می بالند که می تواند مانع حملات پرتغال شود؛ همانطور که با برد مقابل مراکش و شکست نزدیک به اسپانیا فراتر از انتظار ظاهر شدند. آنها با بهترین بازیکنان خود به این مسابقه می آیند."

دیلی میل از سردار آزمون به عنوان بازیکن کلیدی و تاثیرگذار ایران یاد کرد که همیشه یک تهدید جدی برای تیم مقابل است و باید بازی او را به دقت تماشا کرد: «آزمون با ستاره بارسلونا یعنی لیونل مسی مقایسه می شود و می تواند مقابل مدافعان پرتغال در بازی پیش رو چالش جدی داشته باشد."

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰
فرزند زمانه خود باش

گفت‌وگوی «جام‌جم» با میثم عبدی، کارگردان نمایش رومئو و ژولیت و چند کاراکتر دیگر

فرزند زمانه خود باش

نیازمندی ها