برای آرژانتین چه چیزی می تواند بدتر از این باشد که مقابل ایسلند مساوی کند و مقابل کرواسی هم با سه گل ببازد.
کد خبر: ۱۱۴۹۲۶۲
جمع آوری اعانه در جام جهانی تا مسی خوب بازی کند! (عکس)

به گزارش جام جم آنلاین ، حالا آرژانتین که برای قهرمانی در جام جهانی به روسیه آمده بود در جدول گروه خود قعرنشین است و برای صعود از این گروه باید به انتظار نتایج دیگر تیم ها بنشیند و البته در دیدار آخر مرحله گروهی مقابل نیجریه پرگل پیروز شود.

این روزها فشارها بر روی لیونل مسی ستاره اول آرژانتینی ها بسیار زیاد شده است و انتقادها از او بالا گرفته. مثل همیشه این نقد به او وارد است که چرا مثل ستاره ای نیست که برای بارسلونا بازی می کند؟

بعد از شکست تحقیرآمیز مقابل کرواسی یکی از هواداران تیم ملی فوتبال آرژانتین کاری انجام داد که در شبکه های اجتماعی بازتاب زیادی داشته است. او برای اینکه مسی ترغیب شود در تیم ملی آرژانتین مثل بارسلونا خوب بازی کند برای او پول جمع می کند. این عکس را به بزرگ ترین توهین به مسی قلمداد می‌کنند.

خبرسازی مسی فقط به این عکس نیست. گفته می شود او و جمعی دیگر از بازیکنان تیم ملی آرژانتین پس از جام جهانی از فوتبال خداحافظی می کنند. هیگواین، آگوئرو، ماسکرانو و ... پس از پایان کار آرژانتین در جام جهانی روسیه برای همیشه با رده ملی خداحافظی می کنند.

خبر مهم دیگر درباره مسی به حملات شدید مارادونا علیه این فوتبالیست برمی گردد. مارادونا پس از نمایش ضعیف آرژانتین مقابل کرواسی به شدت علیه مسی صحبت کرد تا به طرز عجیب و غریبی راموس کاپیتان تیم ملی اسپانیا و رئال مادرید در صدد دفاع از مسی بربیاید. راموس به دنبال اظهارات مارادونا علیه مسی گفت که همه ما می دانیم مسی هزار سال نوری از مارادونا بهتر است.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰
فرزند زمانه خود باش

گفت‌وگوی «جام‌جم» با میثم عبدی، کارگردان نمایش رومئو و ژولیت و چند کاراکتر دیگر

فرزند زمانه خود باش

نیازمندی ها