تیم ملی والیبال در نخستین بازی خود در هفته چهارم لیگ ملت‌های والیبال برابر لهستان قرار گرفت و توانست حریف خود را شکست دهد.
کد خبر: ۱۱۴۷۹۷۵
ایران 3 - لهستان صفر؛ والیبالیست ها شادی ایران را کامل کردند

به گزارش جام جم آنلاین به نقل از فارس، تیم ملی والیبال ایران در نخستین بازی خود در هفته چهارم لیگ ملت‌های والیبال از ساعت 3 بامداد روز شنبه در سالن سیراس‌سنتر شیکاگو برابر لهستان قرار گرفت و توانست با نتیجه 3 بر صفر حریف خود را شکست دهد.

ایگور کولاکوویچ برای شروع این مسابقه از سعید معروف، پوریا یلی، مرتضی شریفی، میلاد عبادی‌پور، سامان فائزی، علی شفیعی و مهدی مرندی (لیبرو) استفاده کرد. ویتال هینن هم دژیزگا، شولز، بینیک، کوچانوفسکی، کولک، شالپوک وارد زمین کرد.

قضاوت این مسابقه بر عهده گونزالو کاسامیرو از کشور آرژانتین بود و جراردو لوییس مکزیکی او را در امر داوری این مسابقه یاری می‌کرد.

ست نخست؛ 26 بر 24 به سود ایران

تیم‌های ملی والیبال ایران و لهستان بازی را بسیار نزدیک آغاز کردند و تیم‌ها در امتیاز 8 بر 7 به سود ایران راهی وقت استراحت فنی اول شدند. در ادامه روند بازی تغییر کرد و در امتیاز 16 بر 15 به سود لهستان تیم‌ها به وقت استراحت فنی دوم رفتند. پس از آن قائمی که گفته شده بود مصدوم است و نمی‌تواند در ترکیب ایران قرار بگیرد جایگزین شریفی شد. ست نخست در نهایت با نتیجه 26 بر 24 به سود ایران خاتمه پیدا کرد.

ست دوم؛ 26 بر 24 به سود ایران

در این ست تیم ایران بازی را بهتر شروع کرد و تیم‌ها در امتیاز 8 بر 6 به سود ایران راهی وقت استراحت فنی اول شدند. برتری ایران ادامه پیدا کرد تا اینکه در امتیاز 16 بر 14 به سود ایران یک بار دیگر تیم‌ها به وقت استراحت فنی دوم رفتند. در ادامه بازی فرهاد قائمی بازهم وارد میدان شد و در ترکیب تیم ایران قرار گرفت. لهستانی‌ها بازی را در امتیاز 20 به تساوی کشاندند. ست دوم هم در نهایت با نتیجه 26 بر 24 به سود ایران خاتمه پیدا کرد. امتیازی پایانی برای ایران با درخواست بازبینی مجدد صحنه به دست آمد.

ست سوم؛ 25 بر 22 به سود ایران

در ست سوم لهستان بازی را بهتر از ایران شروع کرد و در امتیاز 8 بر 6 به سود لهستان تیم‌ها به وقت استراحت فنی اول رفتند. در ادامه جریان بازی تغییر کرد و ایران توانست بر بازی مسلط شود. در امتیاز 16 بر 12 به سود ایران تیم‌ها به وقت استراحت فنی دوم رفتند. ست سوم در نهایت با نتیجه 25 بر 22 به سود ایران تمام شد تا این مسابقه در مجموع با نتیجه 3 بر صفر به سود شاگردان کولاکوویچ تمام شود. به این ترتیب دومین شکست لهستانی‌ها در لیگ ملت‌های والیبال توسط ایران رقم خورد.

ویتال هینن جدا از کوبیاک کاپیتان تیم ملی لهستان که هفته گذشته هم بازی نکرد، در شیکاگو‌6 بازیکن به اسامی موژای، کورک، لوماچ، میکا، پی‌چوسکی و کوچانوفسکی را جایگزین نواکوفسکی، سلویکا، کونارسکی، کاژمارک کومندا و زاتروسکی کرد.

پیش از این بازی تیم ملی والیبال ایران از 9 بازی گذشته خود تنها 3 پیروزی در کارنامه داشت و لهستان 8 پیروزی کسب کرده بود. تیم ملی والیبال ایران در دومین بازی خود در هفته چهارم لیگ ملت‌های والیبال از ساعت 23:30 به مصاف صربستان خواهد رفت.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها