آمار دختران بسکتبالیست ایرانی در جام جهانی بسکتبال سه نفره فیلیپین؛

ایران – آمریکا نهمین بازی سریع جام جهانی

فردا تیم ملی بسکتبال بانوان سه نفره ایران در ادامه رقابت های جام جهانی سه نفره فیلیپین در دو دیدار پیاپی مقابل روسیه و آندورا قرار می گیرد.
کد خبر: ۱۱۴۶۹۰۰
ایران – آمریکا نهمین بازی سریع جام جهانی

به گزارش جام جم آنلاین به نقل از روابط عمومی فدراسیون بسکتبال ، دختران ملی پوش ایران در دو دیدار پیاپی که روز گذشته مقابل آمریکا و اوگاندا انجام دادند دو شکست متوالی پذیرا شدند. آنها ابتدا مقابل آمریکا 21 بر هفت باختند و سپس 18 بر 10 بازی را به اوگاندا واگذار کردند.
رده های 41 و 47 برای دو بازیکن ایرانی
مژگان خدادای بازیکن 30 ساله تیم ملی بسکتبال بانوان ایران هم اکنون در رده چهل و یکم امتیازآوران جام جهانی قرار دارد. او در دو دیدار با آمریکا و اوگاندا در مجموع هفت امتیاز گرفت.
سعیده علّی دیگر بازیکن با تجربه تیم ملی بسکتبال سه نفره ایران نیز در رده چهل و هفتم جدول امتیازآوران قرار دارد. او در بازی روز گذشته ایران مقابل آمریکا و اوگاندا شش امتیاز کسب کرد.
معصومه اسماعیل زاده هم با کسب چهار امتیاز سومین بازیکن امتیازآور ایران در جام جهانی است.
هم اکنون در صدر امتیازآورترین بازیکنان جام جهانی بسکتبال سه نفره بانوان یک بازیکن سوییسی به نام ماریل ژیرو در صدر قرار دارد، بازیکنی که در ترکیب تیم ملی کشورش در چهار مسابقه 35 امتیاز گرفته است.
ملی پوشان بسکتبال ایران در دیدارهایی که فردا برگزار می شود این فرصت را در اختیار خواهند داشت تا با کسب امتیازهای بیشتری جایگاه خود را در این جدول بالاتر ببرند و حتی وارد بیست بازیکن نخست شوند.
***
جایگاه ایران – آمریکا در سریع ترین دیدارها
تیم ملی ایران روز گذشته مقابل آمریکا 21 بر هفت شکست خورد. این مسابقه اکنون نهمین مسابقه سریع جام جهانی شده است. دیدار برگزار شده دیروز هشت دقیقه و 49 ثانیه طول کشید.
دیدار چک و ترکمنستان که 22 بر 11 به سود حریف اروپایی به پایان رسید هفت دقیقه و 44 ثانیه طول کشید تا نخستین بازی سریع جام جهانی باشد.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰
فرزند زمانه خود باش

گفت‌وگوی «جام‌جم» با میثم عبدی، کارگردان نمایش رومئو و ژولیت و چند کاراکتر دیگر

فرزند زمانه خود باش

نیازمندی ها