رقابت های جام جهانی 2018 روسیه چند روز دیگر شروع می شود به همین مناسبت بد نیست سری به داخل رختکن های هر یک از گروه های هشت گانه بزنیم!
کد خبر: ۱۱۴۶۳۵۳
هیجان انگیزترین رختکن های جام جهانی! (تصاویر)

به گزارش جام جم آنلاین ، گروه A چندان هیجان انگیز به نظر نمی رسد، این گروه متشکل از تیم های روسیه(میزبان)، مصر، اروگوئه و عربستان سعودی است. بسیار جالب است بدانید که تیم ملی فوتبال اروگوئه یکی از پرافتخارترین تیم های تاریخ جام جهانی است و دو قهرمانی در کارنامه افتخاراتش دارد.

گروه B اما هیجان انگیز است، گروهی متشکل از ایران، مراکش، پرتغال و اسپانیا. تیم ملی فوتبال اسپانیا در سال 2010 برای نخستین بار قهرمان جام جهانی شد:

گروه C متشکل از تیم های ملی فوتبال فرانسه، استرالیا، پرو و دانمارک است. در این گروه فرانسه با یک قهرمانی تنها تیمی به شمار می رود که قهرمانی در جام جهانی را تجربه کرده است، تیمی که در جام جهانی 1998 به این افتخار بزرگ رسید:

در گروه D تیم های آرژانتین، ایسلند، کرواسی و نیجریه قرار دارند. آرژانتینی ها دو بار قهرمان جام جهانی شده اند و از لحاظ افتخار حسابشان از آن سه تیم دیگر گروه جداست:

پرافتخارترین رختکن همین جاست، تیم ملی فوتبال برزیل با 5 قهرمانی در گروه E قرار گرفته است. به نظر می رسد برزیلی ها کار سختی در مرحله گروهی ندارند، آنها با سوییس، کاستاریکا و صربستان همگروه هستندک

و اما گروه F... آلمان دومین تیم پرافتخار تاریخ جام جهانی پس از برزیل همین جاست. آنها چهار بار قهرمان جام جهانی شده اند که آخرینش همین چهار سال پیش و در جام جهانی 2014 برزیل بود. مکزیک، سوئد و کره جنوبی دیگر تیم های حاضر در این گروه هستند:

گروه G و تیمی به نام انگلیس که پیش از این یک بار قهرمان جام جهانی شده است، اتفاقی که در سال 1966 افتاد. تونس، پاناما و بلژیک دیگر تیم های حاضر در این گروه هستند. بلژیک در این جام مدعی است:

گروه H هیجان چندانی ندارد. این گروه از ژاپن، کلمبیا، سنگال و لهستان تشکیل شده که هیچکدام حتی با ارفاق هم جز بهترین تیم های جهان محسوب نمی شوند. در این گروه تیمی وجود ندارد که پیش از این قهرمان جام جهانی شده باشد:

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰
فرزند زمانه خود باش

گفت‌وگوی «جام‌جم» با میثم عبدی، کارگردان نمایش رومئو و ژولیت و چند کاراکتر دیگر

فرزند زمانه خود باش

نیازمندی ها