شبکه فاکس اسپورتس آسیا در برنامه ای در ارتباط با جام جهانی نام ستاره ایرانی و سابق تیم ملی ایران را در میان تیم منتخب تمام ادوار جام جهانی قرار داد.
کد خبر: ۱۱۴۶۰۷۶
مهدوی‌کیا در تیم منتخب تمامی ادوار آسیا در جام جهانی

به گزارش جام جم آنلاین به نقل از ورزش سه ، شبکه فاکس اسپورتس آسیا در برنامه ای به نام « Same Same But Different’s» یا همان «شبیه اما متفاوت» اقدام به انتخاب تیم آسیایی های منتخب تمامی ادوار جام جهانی کرد و نام مهدی مهدوی کیا ستاره سرشناس فوتبال ایران در دو جام جهانی 1998 و 2006 در این تیم جالب توجه است.

مهدی در تیم منتخب

از زمان برگزاری جام جهانی در سال 1930 تا امروز 12 تیم مختلف آسیایی در رقابت های جام جهانی حضور داشته اند. اولین بار تیم اندونزی در سال 1938 در جام جهانی شرکت کرد و کره شمالی در سال 1966 بهترین نتایج یک تیم آسیایی را تا آن زمان به دست آورد و نام آسیا را در رقابت های جام جهانی مطرح کرد و این در حالی است که کره جنوبی در سال 2002 به مقام چهارم جام جهانی رسید و این بهترین نتیجه یک تیم آسیایی به حساب می آید.

با این وجود و براساس انتخاب شبکه فاکس اسپورتس آسیا ، یازده بازیکن آسیایی تمام ادوار جام جهانی را انتخاب کرد که بر این اساس چهار بازیکن از کره جنوبی، سه بازیکن از ژاپن،دو بازیکن از استرالیا و یک بازیکن از ایران و عربستان در این تیم حضور دارند.

مهدی مهدوی کیا تنها ایرانی حاضر در تیم منتخب آسیایی ها است و ده بازیکن دیگر این تیم ، سامی الجابر، لی وون جائه، تیم کیهیل، کیسوکه هوندا، پارک جی سونگ، هیدوتوشی ناکاتا، یوسانگ چول، میاموتو، هونگ میونگ بو و لوکاس نیل هستند.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰
فرزند زمانه خود باش

گفت‌وگوی «جام‌جم» با میثم عبدی، کارگردان نمایش رومئو و ژولیت و چند کاراکتر دیگر

فرزند زمانه خود باش

نیازمندی ها