مهاجم تیم ملی فوتبال کشورمان اعتقاد دارد این تیم در دیدار تدارکاتی مقابل ترکیه نمایش خوبی داشته است.
کد خبر: ۱۱۴۴۹۸۰
قوچان‌نژاد:  در ۱۰ دقیقه حضورم به تیم کمک کردم

به گزارش جام جم آنلاین ، رضا قوچان‌نژاد بعد از شکست 2 بر یک تیم ملی ایران مقابل ترکیه در دیداری تدارکاتی اظهار داشت: فکر می‌کنم 15 دقیقه اول بازی برای ما خیلی سخت گذشت. ترکیه خیلی خوب پرس انجام داد که باعث شد یک بر صفر عقب بیفتیم، اما خدا را شکر بعد از گلی که دریافت کردیم همه مثبت فکر کردیم و با انرژی بیشتر موقعیت‌های خوبی در نیمه اول کسب کردیم که حتی می‌توانستیم در همان نیمه حتی 2 بر یک از حریف جلو بیفتیم. البته ترکیه هم چند موقعیت خوب داشت که بیرانوند خیلی خوب آنها را مهار کرد.

وی درباره عملکرد تیم ملی ایران در نیمه دوم این بازی تصریح کرد: در نیمه دوم نیز روی حمله نه چندان خطرناک گل دوم را دریافت کردیم، اما تا پایان بازی سعی کردیم که نتیجه را به تساوی بکشانیم که متأسفانه نشد. فکر می‌کنم جدا از 15 دقیقه اول در این مسابقه خوب بازی کردیم.

مهاجم تیم ملی ایران در پاسخ به این سؤال که «در دقیقه 80 وارد زمین شدی و آیا بهتر نبود زود‌تر به میدان می‌آمدی؟»، گفت: امروز قسمت بود فقط 10 دقیقه بازی کنم، اما خدا را شکر توانستم با همان پنالتی که گرفته شد به تیم ملی کمک کنم. البته آن صحنه خودش گل بود و بازیکن حریف با دست مانع ورود توپ به دروازه‌ شد که داور پنالتی گرفت.

قوچان‌نژاد با اشاره به سختی کار تیم ملی ایران در مسابقات جام جهانی ادامه داد: ان‌شاءالله باید سعی کنیم در بازی بعد و مخصوصاً در روسیه که شرایط سخت‌تر می‌شود، همه در تیم به یکدیگر کمک کنیم تا بازی‌ها را بهتر شروع کنیم.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰
فرزند زمانه خود باش

گفت‌وگوی «جام‌جم» با میثم عبدی، کارگردان نمایش رومئو و ژولیت و چند کاراکتر دیگر

فرزند زمانه خود باش

نیازمندی ها