تیم ملی والیبال ایران در دومین دیدار خود در لیگ ملت های والیبال تیم ملی استرالیا را شکست داد.
کد خبر: ۱۱۴۴۳۹۳
ایران 3 - استرالیا 0 ؛ اولین برد پسران ایرانی

به گزارش جام جم آنلاین به نقل از روابط عمومی فدراسیون والیبال، تیم ملی والیبال ایران در دومین مسابقه خود در رقابت های لیگ ملت های جهان از ساعت 17 به وقت محلی در سالن کیندآرنای شهر روئن فرانسه به مصاف تیم استرالیا رفت که این مسابقه با نتیجه سه بر صفر و با امتیازهای 25 بر 23 ، 25 بر 23 و 25 بر 21 به سود ایران خاتمه پیدا کرد.

تیم ملی ایران این مسابقه را با ترکیب سعید معروف، امیر غفور، علی شفیعی، میلاد عبادی پور، مرتضی شریفی و مهدی مرندی آغاز کرد. قضاوت این مسابقه هم برعهده زنوویچ از روسیه و پاول بورکوویچ از لهستان بود.

ست اول

تیم ایران بر خلاف بازی روز گذشته شروع بهتری داشت و موجب شد تیم ها در امتیاز 8 بر 5 به سود ایران به وقت استراحت فنی اول بروند. استرالیایی ها در ادامه اختلاف را کمتر کردند و در امتیاز 12 بازی به تساوی رسید. در امتیاز 14 بر 12 به سود استرالیا کولاکوویچ درخواست وقت استراحت کرد و پس از آن بازی در امتیاز 14 به تساوی رسید. تیم ها در امتیاز 16 بر 14 به سود استرالیا راهی وقت استراحت فنی دوم شدند. زمانی که بازی 21 بر 20 به سود ایران شد مارک لبدف، سرمربی استرالیا درخواست وقت استراحت کرد. این ست در نهایت با نتیجه 25 بر 23 به سود ایران خاتمه پیدا کرد.

ست دوم

در شروع ست دوم هم شریفی جوان در ترکیب اصلی قرار گرفت. بازی پایاپایی پیش رفت تا اینکه در امتیاز 8 بر 7 به سود استرالیا تیم ها به وقت استراحت فنی اول رفتند. در امتیاز 13 بر 11 به سود استرالیا ایگور کولاکوویچ درخواست وقت استراحت کرد تا وقفه ای در جریان بازی ایجاد کند. تیم ها در امتیاز 16 بر 14 به سود استرالیا به وقت استراحت فنی دوم رفتند. تیم ایران بازی را در امتیاز 22 به تساوی رساند و نتیجه 23 بر 22 به سود ایران لبدف را مجبور کرد تا درخواست وقت استراحت فنی کند. این ست هم در نهایت با نتیجه 25 بر 23 به سود ایران خاتمه پیدا کرد.

ست سوم

تیم ایران ست سوم را بهتر از استرالیا آغاز کرد تا اینکه در امتیاز 8 بر 6 به سود ایران تیم ها به وقت استراحت فنی اول رفتند. استرالیایی ها در امتیاز 9 بازی را به تساوی رساندند. در امتیاز 12 بر 9 به سود ایران بازهم لبدف بود که درخواست وقت استراحت فنی کرد. امیتزا 16 بر 12 به سود ایران تیم ها را روانه وقت استراحت فنی دوم کرد. برتری ایران ادامه پیدا کرد تا اینکه در نهایت این ست 25 بر 21 به سود ایران خاتمه پیدا کرد.

شاگردان ایگور کولاکوویچ فردا در سومین مسابقه خود از ساعت 17:30 به وقت محلی باید برابر ژاپن قرار بگیرند.

مرحله مقدماتی این رقابت ها از چهارم خردادماه شروع می شود و تا سوم تیرماه ادامه خواهد داشت که تیم ملی والیبال ایران در هفته پنجم (یکم تا سوم تیرماه) میزبان تیم های آلمان، بلغارستان و کره جنوبی در تهران است.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها